XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

december zal leuk zijn komen we naast elkaar te staan
Vriendin is kapster en dec is het zo druk dat ze het niet kan hebben dat ik die laatste weken als een debiel on tren ben.

Sad, but true. Ze heeft nog steeds nachtmerries van laatste prep en gelukkig heeft roel al 319x aangegeven dat een prep bij hem stuk draagzamer is en ik niet 33 weken hoef te cutten.

In mei mag je waarschijnlijk tegen mij 💪🏼
Jij zit denk 1 level hoger vermoed ik.

Mens Bodybuilding is toch open heavy weight 90 tot 102kg ?
Dan zal Wovano bij de zwaarste klasse uitkomen. Super heavy +102kg

• Like
Waarderingen: AK
-102? Daar doet @Wengstertje denk ik ook in mee en jij denk ik ook toch. +102 ga ik nog niet redden vermoed ik.
Ik zal vermoed ik rond de 95kg eindigen, dus precies halverwege.
Hij zegt het regelmatig, want dat is het enigste waar ik wat tegenop zie en bij vorige coach niet echt soepel verliep. Hij gaf ook aan 10/12 weken was het klaar met huidige shape en alleen de laatste 2/3 weken zal je misschien “honger” ervaren. Zien is geloven, zeg ik maar altijd. Gelukkig iig niet 33 weken prep/cut zoals vorige keer 🫃🏻

Hij zegt het regelmatig, want dat is het enigste waar ik wat tegenop zie en bij vorige coach niet echt soepel verliep. Hij gaf ook aan 10/12 weken was het klaar met huidige shape en alleen de laatste 2/3 weken zal je misschien “honger” ervaren. Zien is geloven, zeg ik maar altijd. Gelukkig iig niet 33 weken prep/cut zoals vorige keer 🫃🏻
Hangt ook af van je shape op het moment natuurlijk

• Like
  • Heart

Ik was minder in shape en was uiteindelijk in 9 weken klaar waardoor we op het einde nog rustig aan hebben gedaan laatste weken.

@AK aangezien je nu meer fans hebt, zou een log wel gewenst zijn

Vakantie schade +2,8 kg
Is wel eens erger geweest
20240711_075302.jpg

Was trouwens een hele krappe wc :o

Terug
Naar boven