- Waardering
- 3.121
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
hahaha dan moet goed komen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha dan moet goed komen

Zekers, weer knallen💪🏽🔥
Man man echt respect voor die benen man!
Potverdeurie kerel netjes man! Jij hebt wel een weekendje verdiend gek te doen op dominator! Veel plezier🔥🔥🔥🔥0,7kg afgevallen met vorige week. Wel 2x uiteten geweest. Ik fiets wel veel tegenwoordig dus misschien daardoor wat afgevallen. Dieet gaat wat verhoogd worden. Zit op 4200kcal ongeveer nu. Vandaag is dominator dus dit weekend geen dieet. Hopen dat de schade meevalt. Maar ga daar niet te veel op letten. Zoveel feestjes doe ik namelijk niet meer. Gewicht was 116,1 vanochtend.![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel!Potverdeurie kerel netjes man! Jij hebt wel een weekendje verdiend gek te doen op dominator! Veel plezier🔥🔥🔥🔥
Ga jij niet achteruit inplaats vooruit?Jaren geleden zou je een wedstrijd doen. Je prikt je nog steeds helemaal suf en ik heb je 0 maar echt 0,0 professie zien maken.
Zoek een andere hobby

Shotsssss fireddddddJaren geleden zou je een wedstrijd doen. Je prikt je nog steeds helemaal suf en ik heb je 0 maar echt 0,0 professie zien maken.
Zoek een andere hobby

ProfessieJaren geleden zou je een wedstrijd doen. Je prikt je nog steeds helemaal suf en ik heb je 0 maar echt 0,0 professie zien maken.
Zoek een andere hobby
Wat heeft zijn beroep met zijn hobby te maken?Jaren geleden zou je een wedstrijd doen. Je prikt je nog steeds helemaal suf en ik heb je 0 maar echt 0,0 professie zien maken.
Zoek een andere hobby
Mijn vrouwtje neemt ook nog hyaluronzuur voor het huidje er bij🤗Ja ik weet..te zwaar voor mn lengte.
Nog steeds dik..maar alleen nog 3 kg eraf en dan vind ik het goed zo..want mn fysieke leeftijd qua huid werkt ook niet mee ondanks collageen..maar ben trots op mn benen
![]()
Ze werkt bij Loreal dus ja… overal potjes in de badkamer natuurlijk🤣🤣Okay..ga ik even in verdiepen..dankjewel voor de tip!
Wat goed...heerlijk lekker tutten, 1e wat ik las was injecties , panic attack haha en creme weet niet wat ik daar van moet denken, heb overgevoelige huid, grote bekende merken voor gezichts creme , dat brand allemaal. Gelukkig heb ik een mazzel met mijn gezicht, weinig rimpels...las ook dat het wondgenezing sneller hersteld, ondanks mijn kleurtje , maar deze bruine kan niet meer tegen zon, krijg huiduitslag ! Heb capsules besteld..Ze werkt bij Loreal dus ja… overal potjes in de badkamer natuurlijk🤣🤣
Kan je niet gewoon normaal goedemorgen zeggen ofzo? Me hele gevel ligt eruit gozer!!!

Staat genoteerd. Nog meer tips?Mijn vrouwtje neemt ook nog hyaluronzuur voor het huidje er bij🤗