Aug 2022 81kg vs juli 2024 107kg
Tevreden ja, zat er mee in ja, als ik eerder was overgestapt naar huidige coach. Zit bij huidige coach 13 maanden en voorheen 3 jaar bij een andere die me goed op weg heeft geholpen maar de rem er ophield. Huidige coach is directer en zegt waar het op aankomt en wat er gedaan voor moet worden en aan jou zelf de keus of je het doet/kan.
Gevoel links onbeschrijfelijk honger dat ik stront nog at en mensen die me log destijds herinneren weten wel dat ik helemaal doordraaide laatste weken en echt groente vrat als een gek + tren is alleen eind prep voor mij doordat ik daardoor echt een ander mens van word, zelf op 150mg pw wat echt een lage dosis is. Denk dat de foto links ook niet echt een goed beeld geeft dat conditioneel ik die prep wel de bodem had bereikt.
Ik geef het ook 50/50 kans dat ik pas stop als ik serieuze gezondheidsklachten krijg vandaar ik hier veel geld aan spendeer om dit enigszins in peil te houden zoverre dat dit kan. Zowel bloed en hartfilmpjes, maar ook behoorlijk wat support supps.