Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Ja is het ook, heb echt niet het gevoel dat ik in prep zit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja is het ook, heb echt niet het gevoel dat ik in prep zit
ziet er goed uit man!
Lul niet man 🥱
zou minimaal jaartje uitstellen, vind je nog best fatsig voor 15 weken uit

komt door die doos merci en 2 borden chineeszou minimaal jaartje uitstellen, vind je nog best fatsig voor 15 weken uit![]()
Heel mooi, goed fysiek man!Zwart/wit vind ik zelf wel vet. @Onit Bekijk bijlage 635502
Dankjewel hard voor getraind 😌
Meestal zonder condoom.Terug hevig aan het gaan nu, goed bulken en dan weer cutten. Hoe doen jullie het? Tips ook altijd welkom
![]()
phaha bro, niet in die context xd
Niet naar Basic fit gaan.Terug hevig aan het gaan nu, goed bulken en dan weer cutten. Hoe doen jullie het? Tips ook altijd welkom
![]()
)jammer genoeg jaarabo... 🥲, maar ik ga ook nog naar een andere gymNiet naar Basic fit gaan.
![]()
(door die update dat een topic gelijk geupdate word citeerde ik de verkeerd)
Maar wat wil je weten dan?Terug hevig aan het gaan nu, goed bulken en dan weer cutten. Hoe doen jullie het? Tips ook altijd welkom
![]()
Goh ik bulk en cut wel, maar soms wel handig om te weten hoe andere het doenMaar wat wil je weten dan?
Bulken en cutten is meestal wel the way to go.
![]()
Ik doe het precies andersom: cutten en dan bulken. Heb ik veel meer profijt van.Goh ik bulk en cut wel, maar soms wel handig om te weten hoe andere het doen
dat je dan meer massa hebt of waaraan heb je dan meer profijt dan?Ik doe het precies andersom: cutten en dan bulken. Heb ik veel meer profijt van.
t*ring hedat je dan meer massa hebt of waaraan heb je dan meer profijt dan?

Je gaat cutten tot je droog genoeg bent. Dan weer bulken tot je dik genoeg bent. Dat is hoe iedereen het een beetje doet. Zo wissel je het beetje af zeg maar. Je wilt in ieder geval wel minimaal een half jaar bulken. Als dan je vetpercentage iets te hoog word. Dan kan je een agressieve mini cut doen van 6 weken bijvoorbeeld. Dan meteen weer bulken. Je wilt zoveel mogelijk spiermassa aankomen natuurlijk.Terug hevig aan het gaan nu, goed bulken en dan weer cutten. Hoe doen jullie het? Tips ook altijd welkom
![]()