Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Je gaat cutten tot je droog genoeg bent. Dan weer bulken tot je dik genoeg bent. Dat is hoe iedereen het een beetje doet. Zo wissel je het beetje af zeg maar. Je wilt in ieder geval wel minimaal een half jaar bulken. Als dan je vetpercentage iets te hoog word. Dan kan je een agressieve mini cut doen van 6 weken bijvoorbeeld. Dan meteen weer bulken. Je wilt zoveel mogelijk spiermassa aankomen natuurlijk.
Tnx voor de info man. Op TikTok enzo zag ik dat er veel een cut en bulk doen van 6 of 8 weken, maar dat leek me dus al weird. Vooral wil ik in massa bijkomen vandaar dat ik ga bulken

Terug hevig aan het gaan nu, goed bulken en dan weer cutten. Hoe doen jullie het? Tips ook altijd welkom ;)

IMG_7596.JPG
Ik zat nog even te denken ik neem aan dat niemand het hier op deze manier doet. (of helemaal niet doet)
Maare...
:D

Tnx voor de info man. Op TikTok enzo zag ik dat er veel een cut en bulk doen van 6 of 8 weken, maar dat leek me dus al weird. Vooral wil ik in massa bijkomen vandaar dat ik ga bulken

TikTok voortaan links laten liggen voor wat betreft bodybuilding educatie

ochtendshape 119,9kg. Klein beetje lichter. Morgen ga ik naar diar en dan ff alles bespreken. Als goed is gaat de kuur beetje omhoog dan. Zit nu 9 weken op zelfde dosis. Kan nog steeds een goeie vacuüm dus dat is mooi. Glucose is 5,2. Hartslag is gedaald naar 52 in rust. Dus dat is ook mooi. Staat dus geen stress op mijn lichaam. Dus ben er klaar voor om nog wat massa te pakken. Hgh sinds gister van 5iu naar 6iu gegaan.

IMG_4424.jpeg
IMG_4428.png
IMG_4429.png

ochtendshape 119,9kg. Klein beetje lichter. Morgen ga ik naar diar en dan ff alles bespreken. Als goed is gaat de kuur beetje omhoog dan. Zit nu 9 weken op zelfde dosis. Kan nog steeds een goeie vacuüm dus dat is mooi. Glucose is 5,2. Hartslag is gedaald naar 52 in rust. Dus dat is ook mooi. Staat dus geen stress op mijn lichaam. Dus ben er klaar voor om nog wat massa te pakken. Hgh sinds gister van 5iu naar 6iu gegaan.

IMG_4424.jpeg
IMG_4428.png
IMG_4429.png
wat zet je nu dan?

IMG_4424.jpeg
IMG_4428.png
IMG_4429.png
Man man man 1m88, 120Kg, 10% vp

Dit is eigenlijk mijn doel. (ok, ik ben dan wel één hele cm langer dan jij)
En ik weet dat je hier een paar jaar over doet, heb ik er zeker voor over, is een mooie reis om zo te worden.

Echt respect man.

Man man man 1m88, 120Kg, 10% vp

Dit is eigenlijk mijn doel. (ok, ik ben dan wel één hele cm langer dan jij)
En ik weet dat je hier een paar jaar over doet, heb ik er zeker voor over, is een mooie reis om zo te worden.

Echt respect man.
Ik ben al 10 jaar bezig haha. Hoop voor je dat het in een paar jaar lukt. Heel veel succes. En bedankt.

Ik ben al 10 jaar bezig haha. Hoop voor je dat het in een paar jaar lukt. Heel veel succes. En bedankt.
Ja misschien een beetje verkeerde woordkeuze, ik weet ook dat dit niet letterlijk in een paar jaar lukt.
Heb je misschien foto's van 10 jaar geleden? Om te vergelijken?

Als je niet wilt delen snap ik dat ook wel, ben enkel nieuwsgierig.

:flex:

Ja misschien een beetje verkeerde woordkeuze, ik weet ook dat dit niet letterlijk in een paar jaar lukt.
Heb je misschien foto's van 10 jaar geleden? Om te vergelijken?

Als je niet wilt delen snap ik dat ook wel, ben enkel nieuwsgierig.

:flex:
5 juli 2014. Cruise met mijn ouders. Volgensmij winter van 2014 ben ik begonnen met winstrol dacht ik. Hier woog ik 75kg. Vond mezelf toen echt breed omdat ik een sixpack had hahaha.
IMG_4430.png

5 juli 2014. Cruise met mijn ouders. Volgensmij winter van 2014 ben ik begonnen met winstrol dacht ik. Hier woog ik 75kg. Vond mezelf toen echt breed omdat ik een sixpack had hahaha.
IMG_4430.png
Man man man wat een transformatie dan zeg.

Maar toen al zag je er lean uit.

Terug
Naar boven