- Waardering
- 22.485
Stevig fysiek, knap.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stevig fysiek, knap.
Paar jaar🤦🏻Man man man 1m88, 120Kg, 10% vp
Dit is eigenlijk mijn doel. (ok, ik ben dan wel één hele cm langer dan jij)
En ik weet dat je hier een paar jaar over doet, heb ik er zeker voor over, is een mooie reis om zo te worden.
Echt respect man.
Daar kom ik net vandaan, storing gehad op de kw3 kazerne🤗Ja klopt. Deed veel boksen toen en werkte bij de marechaussee. Dus was altijd lean.
Mooie progressie!🤗
Goeie progress!
Oké daar heb ik me opleiding gehad 12 jaar terug.Paar jaar🤦🏻
Daar kom ik net vandaan, storing gehad op de kw3 kazerne🤗
Mooie progressie!🤗
Nog werkzaam binnen mindef?
Nee werk nu alweer 6 jaar bij tata steel. Als operator in een staalfabriek. Daar is iets meer geld te verdienen en betere doorgroei mogelijkheden.
Bij welk onderdeel van de KMar zat jij?Nee werk nu alweer 6 jaar bij tata steel. Als operator in een staalfabriek. Daar is iets meer geld te verdienen en betere doorgroei mogelijkheden.
2 jaar Koninklijke paleizen wacht in den-haag. 3 jaar gewapende beveiliging burgerluchtvaart op Schiphol.
Mooi! Met de GBB heb ik ook nog eens een oefening gehad. Mooi onderdeel.2 jaar Koninklijke paleizen wacht in den-haag. 3 jaar gewapende beveiliging burgerluchtvaart op Schiphol.
Dan mis je het vrouwelijk schoon allemaal wel zekers?😜🤗🤦🏻Nee werk nu alweer 6 jaar bij tata steel. Als operator in een staalfabriek. Daar is iets meer geld te verdienen en betere doorgroei mogelijkheden.
Ja dat is het enige wat ik wel mis. Ben alleen maar omringt door mannen en ik zie geen dag licht hahaha.Dan mis je het vrouwelijk schoon allemaal wel zekers?😜🤗🤦🏻
Je ziet een beetje plat...

Komt van voorvocht, omdat je aan Buttie denkt met trainen...Week 5 erop vd cruise
Bw stabiel 106/107, vermoeidheid laag, kracht licht stijgend zelfs.
Bloedprikken 9 sept adhv uitslag begin okt blast om toch die 110 aan te tikken.
Post legs, shape nog oke, kcal/volume eten hoog 7.3k dus gaandeweg de dag is het adios midsectie.
![]()
Klein ongelukje met leg day zo te zien, niet de eerste keer en zeker ook niet de laatste keer 🤷♂️
Kan het niet ontkennen 😔Komt van voorvocht, omdat je aan Buttie denkt met trainen...
Pff netjes hoor.Week 5 erop vd cruise
Bw stabiel 106/107, vermoeidheid laag, kracht licht stijgend zelfs.
Bloedprikken 9 sept adhv uitslag begin okt blast om toch die 110 aan te tikken.
Post legs, shape nog oke, kcal/volume eten hoog 7.3k dus gaandeweg de dag is het adios midsectie.
![]()
Klein ongelukje met leg day zo te zien, niet de eerste keer en zeker ook niet de laatste keer 🤷♂️