MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

karz9f.jpg

Nog niet op koffie z'n formaat maar we komen er wel :P Jammer dat de kwaliteit van mn camera niet toppie is, normaal zie k wel meer definitie.

Maak is een grote foto man! Arm ziet er nice uit, begint een goeie bolle bicep te worden ouwe :D

karz9f.jpg

Nog niet op koffie z'n formaat maar we komen er wel :P Jammer dat de kwaliteit van mn camera niet toppie is, normaal zie k wel meer definitie.

ff zeiken hoor....maar sta eens normaal? ;) je trekt nu je arm op waardoor je je dikte van je triceps weghaalt, sta maar eens normaal met lichte druk van het spannen en kijk dan hoe je verhouding bi/tri is ;)

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

http://i58.tinypic.com/52nexd.jpg

Been, koud genomen ..it aint much .. but it's definitly something

t*ring, bijna net zo wit als het laken?

Jammer dat je de foto niet kan vergroten maar ziet er zo, GROOT uit hoor :thumb:

Maak is een grote foto man! Arm ziet er nice uit, begint een goeie bolle bicep te worden ouwe :D

Geen idee hoe dat kan boys, ik upload alles altijd op dit formaat. Normaal kun je er op klikken en dan vergroot ie, moet ik dat instellen ofzo? Zal 'm vanavond nog eens uploaden.

ff zeiken hoor....maar sta eens normaal? ;) je trekt nu je arm op waardoor je je dikte van je triceps weghaalt, sta maar eens normaal met lichte druk van het spannen en kijk dan hoe je verhouding bi/tri is ;)

Ik geloof je meteen bro, ik heb de ballen verstand van posen, serieus :P Stond voor de spiegel en dacht hmm, not bad, ff foto maken. Zal vanavond jouw manier eens proberen en dan shirtless ook. Hoe bedoel je de lichte druk van 't spannen, iets tegen je lichaam drukken?

Ik geloof je meteen bro, ik heb de ballen verstand van posen, serieus :P Stond voor de spiegel en dacht hmm, not bad, ff foto maken. Zal vanavond jouw manier eens proberen en dan shirtless ook. Hoe bedoel je de lichte druk van 't spannen, iets tegen je lichaam drukken?

Yep ;) poseren is een illusie creëren, nu haal je de dikte van je triceps weg terwijl triceps het grote deel van de massa bepalen.

Als er een pomp in m'n armen zit knallen de aders eruit en dat zie je die 46,5 wel ..je mag ook komen meten :) geen probleem

Lijkt mij irritant dat het duidelijk is dat je veel te compenseren hebt :P Net als dat je op een festival helemaal verdwaald omdat je alleen maar ruggen/achterwerken ziet :D

Dat maak ik er uit op ja, al snap ik je vergelijking van een 46cm arm meten en verdwalen op een festival door achterwerken te bekijken uberhaupt niet zo goed.

Waarvoor zou hij compensatiedrang hebben? Je bent niet zo heel erg slim, of wel?

hmm lekker hoor lekker kontjes kijken :cool:

Raak jij de weg ook helemaal kwijt als je dat doet?

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Waarvoor zou hij compensatiedrang hebben? Je bent niet zo heel erg slim, of wel?

Zeg jij maar waarom hij een compensatiedrang heeft, jij kent hem blijkbaar erg goed.
Ik ben niet zo slim inderdaad, thanks for the heads up.

Ik snap er geen zak meer van, gaan we nou achterwerken van mannen bekijken of niet?

Ik dacht ik kom even langs.

Ok ...dus omdat ik 1,69 ben war ik zelf totaal geen probleem mee heb probeer ik mijn lengte te compenseren met mijn armen volgens jouw? Echt een domme reactie man post jij eens wat foto's of igv 1 an jezelf of probeer jij je fysiek te compenseren met rare hatende opmerkingen ?

Terug
Naar boven