Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ok ...dus omdat ik 1,69 ben war ik zelf totaal geen probleem mee heb probeer ik mijn lengte te compenseren met mijn armen volgens jouw? Echt een domme reactie man post jij eens wat foto's of igv 1 an jezelf of probeer jij je fysiek te compenseren met rare hatende opmerkingen ?

Doe niet aan bodybuilding. En als het jou niks deed zou je niet op mij reageren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wel, en als je wel aan bodybuilding zal doen zal je weten dt mijn 'lengte' alleen maar ideaal is boor de sport..maar als jij niet aan bodybuilding doet waarom ga je dan iemand die wel aan bodybuilding doet afzeiken op een bodybuilding forum ? Dat snap ik niet helemaal .

Ik wel, en als je wel aan bodybuilding zal doen zal je weten dt mijn 'lengte' alleen maar ideaal is boor de sport..maar als jij niet aan bodybuilding doet waarom ga je dan iemand die wel aan bodybuilding doet afzeiken op een bodybuilding forum ? Dat snap ik niet helemaal .

welkom op het DBB forum :p

Want innerlijke problemen
en uiterlijke

Grootste gedeelte hier doet toch niet aan bodybuilding? Heb wel een sportschoollidmaatschap hoor, en er zijn periodes dat ik best wel consequent train.

Grootste gedeelte hier doet toch niet aan bodybuilding? Heb wel een sportschoollidmaatschap hoor, en er zijn periodes dat ik best wel consequent train.

Jij bent er zeker zo een die wel elke maand betaald, maar nauwelijks gaat (die 3 maanden voor de zomer uitgesloten, dan train je zeker consequent voor dat dere 6-pack).
Vraag me af wat je dan hier komt doen, als je toch niet aan BB doet.

Jij bent er zeker zo een die wel elke maand betaald, maar nauwelijks gaat (die 3 maanden voor de zomer uitgesloten, dan train je zeker consequent voor dat dere 6-pack).
Vraag me af wat je dan hier komt doen, als je toch niet aan BB doet.

alleen online ben ik een bodiebulder hoor,
in het echte leven doe ik gewon aan fitness.

Dus je moet een bodybuilder zijn om hier te mogen komen ? Ik ben puur recreatief fitnesser maar wel met de intentie om groot te worden..

Bodybuilder ben je pas als je een atleet bent, een atleet ben je pas als je wedstrijden doet.
Go figure.

Dus alle bodybuilders moeten manlets worden want dat is de ideale lengte :o

Alle boddybulders het land uit

Ja maar om iemand dan gelijk een bodybuilder te noemen vind ik beetje disrespectvol tegen over een echte bodybuilder ;)

Want wat is een echte bodybuilder? Iemand als Coleman? Dus de top amateurs zijn geen bodybuilders want die zijn niet zo groot. Ha, in your face RobS/GJM, dan jullie zijn nog niet eens fitnessmeisjes. :)

Terug
Naar boven