ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Hij ken iedereen hebben. Das phantom
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij ken iedereen hebben. Das phantom
Mijn favoriete middelen staan inderdaad ook op de zwarte lijst.
Hij zou wel eens zo’n sneaky fucker kunnen zijn, of niet @Schwarzeneggertje?
sneaky fucker sensu latoHij zou wel eens zo’n sneaky fucker kunnen zijn, of niet @Schwarzeneggertje?
Bizar verschil voor 5 weken!Maar 5 weken tussen de fotos, focus is back thickness en die komt al aardig. Links is nu rechts is 5 weken terug
![]()
Zo hoort et🔥🔥Maar 5 weken tussen de fotos, focus is back thickness en die komt al aardig. Links is nu rechts is 5 weken terug
![]()
Ik dacht links 5 weken geleden en toen cutten en dat rechts het resultaat was. Triceps ookMaar 5 weken tussen de fotos, focus is back thickness en die komt al aardig. Links is nu rechts is 5 weken terug
![]()
Vam 93 naar 100Ik dacht links 5 weken geleden en toen cutten en dat rechts het resultaat was. Triceps ook
Hoeveel scheelt het in gewicht?
Dus in 5 weken 7kg gepakt?
Idd, gewicht gaat weer veel te rap

Maar heb het bodybuilding even helemaal los gelaten en doe nu alles puur voor de fun, aankomende jaren sws geen wedstrijd of iets. Dus ik maak me er ook 0,0 zorgen om, ben geen wedstrijdbodybuilder die 100% strikt is year round momenteel en heb daar ook geen behoefte gaan, is dit optimaal voor progressie? Nee 0,0 maar dat is nier erg
Mirror beach Albanie
Prachtig hier, om hier te komen moet je over een hele lange slinger trap af, gemaakt van stenen langs een klif. Wat was ik blij toen ik onder was 🤣🤣.
Dat zeker en vooral weer omhoog. Compenseert de wijn en friet toch weer iets🤣