- Waardering
- 32.579
- Massa
- 160kg
Waarschijnlijk:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk:
Lekker
Jij hebt ook echt een bizar goede huid!Haha ff serieus; wel schrubben na een week anders kun je echt onder de pukkels komen te zitten… ik ga elke maand harsen.
Buik is fijn hè😱🤦🏻 bilnaadje ook laten doen?🤭
Veel plezier.Ready om de wereld te verkennen 😎. Still bloated maar cafeïne doet wonderen voor mijn mood 😜. Geen sportbroek maar stijl blijft sportief 🤸♀️
![]()
haha zag het filmpje op instagram inderdaad. Je werd flink afgemat op de hack squat ;-)122,5kg vanochtend. Zwaarste gewicht ooit. Houd een beetje extra vocht vast want was een weekendje weg. Dus andere dingen gegeten in plaats van dieet. Had zondag ook een hele lekkere benen training in platinum gym samen met wovano en Rick Geurts. Die mannen weten wel wat training is zeg. Kan nog steeds moeilijk lopen haha.
![]()
Ja ze waren niet aardig voor me hahahaha zag het filmpje op instagram inderdaad. Je werd flink afgemat op de hack squat ;-)
Ik zie dat filmpje niet op insta staan hoor🤗 is er zeker al weer af
Nee was alleen in verhaal te zien. Dus maar 24 uur gelukkig haha.Ik zie dat filmpje niet op insta staan hoor🤗 is er zeker al weer af
Ik zag jou ook voorbij komen met Jasper was dat tochNee was alleen in verhaal te zien. Dus maar 24 uur gelukkig haha.
Nee dat was weer een andere training. Met Jasper train ik vaak benen in Beverwijk. Was nu Limburg met wovano en Rick Geurts.Ik zag jou ook voorbij komen met Jasper was dat toch
Ik voel mijn benen ook nog behoorlijk, vooral quads helemaal naar de klote 😂122,5kg vanochtend. Zwaarste gewicht ooit. Houd een beetje extra vocht vast want was een weekendje weg. Dus andere dingen gegeten in plaats van dieet. Had zondag ook een hele lekkere benen training in platinum gym samen met wovano en Rick Geurts. Die mannen weten wel wat training is zeg. Kan nog steeds moeilijk lopen haha.
![]()
Gelukkig dacht dat ik de enige was hahaIk voel mijn benen ook nog behoorlijk, vooral quads helemaal naar de klote 😂
lekker het hele land door van limburg naar beverwijk haha. je hebt er zin inNee dat was weer een andere training. Met Jasper train ik vaak benen in Beverwijk. Was nu Limburg met wovano en Rick Geurts.

Was weekendje Valkenburg met mijn ouders. En ik woon in Beverwijk. Dus train standaard al Beverwijk. Dus valt mee hoor hahalekker het hele land door van limburg naar beverwijk haha. je hebt er zin in![]()
Nee man, benen trainen is zelden echt leuk. Of ze trainen niet hard genoeg
ik vind benen trainen oprecht leuk, juist omdat je helemaal dood gaat.Nee man, benen trainen is zelden echt leuk. Of ze trainen niet hard genoeg![]()