- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Stomme roider.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stomme roider.
Praat je met jezelf?😆
Ik probeer me te distantiëren. Heb een nieuwe nickname nodig.
6pack kanon was in de aanbieding
6pack kanonIk probeer me te distantiëren. Heb een nieuwe nickname nodig.
Natural rage
Ga binnenkort ook weer benen doen, dat was vroeger mijn beste spiergroep. Koop deze maand denk ik een leg extension machine, daar reageren ze goed op als ik veel reps doe. Geen zin meer in zware backsquats. Biceps was mijn op 1 na slechtste groep, na pecs en die komen ook weer een beetje op met db presses en flys.
Terug op de open afdeling?
Dit is de gesloten afdeling. Ben zorgcoördinator op de open afdeling maar daar is geen spiegel.
Wat heb je gisteren gebruikt? Lijkt mij ook wel wat eindelijk een zelfbeeld krijgen waar je u tegen zegt😜🤣Dit is de gesloten afdeling. Ben zorgcoördinator op de open afdeling maar daar is geen spiegel.
Ja dat denk jij. 😋Dit is de gesloten afdeling. Ben zorgcoördinator op de open afdeling maar daar is geen spiegel.
6pack kanon zei ik toch. Ben 5kg afgevallen door griep maar armen zijn vreemd genoeg beter geworden. Meestal drink ik Leffe blond, goed voor mijn haar.Wat heb je gisteren gebruikt? Lijkt mij ook wel wat eindelijk een zelfbeeld krijgen waar je u tegen zegt😜🤣
Je hoeft niet zo boos te doen!6pack kanon zei ik toch. Ben 5kg afgevallen door griep maar armen zijn vreemd genoeg beter geworden. Meestal drink ik Leffe blond, goed voor mijn haar.
Foto? Misschien kan ik het dan wel begrijpen
Jij kan goed mensen prikken 🤣
Waar blijft jou foto?
Het mag gezegd worden: je mag dan 60+ zijn, je ziet er, mede door je volle bos haar, jonger uit dan een aantal roiders hier, die op papier meer dan 20 jaar jonger zijn.
Inderdaad voor jou leeftijd zie je er erg jong en goed uit. Je hebt ook een goed vol bos met haren mijn motivatie op jou leeftijd er zo uit te zien.Het mag gezegd worden: je mag dan 60+ zijn, je ziet er, mede door je volle bos haar, jonger uit dan een aantal roiders hier, die op papier meer dan 20 jaar jonger zijn.![]()
Het mag gezegd worden: je mag dan 60+ zijn, je ziet er
gebruik je gezichtscrème of Botox soms?Het mag gezegd worden: je mag dan 60+ zijn, je ziet er, mede door je volle bos haar, jonger uit dan een aantal roiders hier, die op papier meer dan 20 jaar jonger zijn.![]()
Welke klasse?
Inderdaad voor jou leeftijd zie je er erg jong en goed uit. Je hebt ook een goed vol bos met haren mijn motivatie op jou leeftijd er zo uit te zien.
[/QU
Ook naAls mijn jongere vrouwelijke collega's discussie's voeren over welke serums ze gebruiken tegen rimpels, leg ik eerst uit wat serum in werkelijkheid betekent om dan te wijzen op het feit dat ik geen middeltjes gebruik en ook geen rimpels heb. Mr popular!