MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Paralympische 100 meter kruipen.

@Schwarzeneggertje verzoek aan jou dus om daar niet dronken op te komen dagen. Ik wil ook graag eens wat winnen.
Ik ben (haast) nooit dronken.

Foto? Misschien kan ik het dan wel begrijpen

Checkin pre bed keer moeten doen na de laatste meal, het maakt het iig niet mooier.
Wellicht toch mp overwegen, word vervolgd.

IMG_8195.jpeg

• Like
Waarderingen: AK
Waar zit je ergens in je traject? Bulk / cruise en wat zijn momenteel je stats? Maar staat er ondanks onduidelijke foto prima bij 💪
Week 6 vd push en bedoeling is door te gaan tot prep januari start om dan te cruise/cutten. Recent wat verterings problemen gehad en elke 2 dagen product x uit het schema gehaald, bleek zero saua en flavour drops te zijn. Waarschijnlijk doordat ik met beide niet zo zuinig ben en toch 3x pd saus eet. Probleem aangepakt en momenteel ketchup en kwark die al op smaak is (die helaas stuk duurder is).

Bw 108kg, kracht enorm momenteel piekt vrijwel alles, ppl 2 cycles rotatie met biceps icm push en tri icm pull. 2 dagen trainen 1 dag rust repeat. Volume chest/borst laag tot medium waar bi/tri wat hoger in volume zit. Aparte arm day vond ik niks dus via deze manier opgelost. Aandachtspunten quad sweep, adductor en lats. Uiteraard armen krijgen ook extra aandacht, maar dat trekt wel wat bij.

• Bicep
Waarderingen: GruX
Week 6 vd push en bedoeling is door te gaan tot prep januari start om dan te cruise/cutten. Recent wat verterings problemen gehad en elke 2 dagen product x uit het schema gehaald, bleek zero saua en flavour drops te zijn. Waarschijnlijk doordat ik met beide niet zo zuinig ben en toch 3x pd saus eet. Probleem aangepakt en momenteel ketchup en kwark die al op smaak is (die helaas stuk duurder is).

Bw 108kg, kracht enorm momenteel piekt vrijwel alles, ppl 2 cycles rotatie met biceps icm push en tri icm pull. 2 dagen trainen 1 dag rust repeat. Volume chest/borst laag tot medium waar bi/tri wat hoger in volume zit. Aparte arm day vond ik niks dus via deze manier opgelost. Aandachtspunten quad sweep, adductor en lats. Uiteraard armen krijgen ook extra aandacht, maar dat trekt wel wat bij.
Je kan ipv kwark ook gewoon water met whey eten. Minder volume wel meer eiwitten en meer smaak. Kwark vult best wel altijd. En zeker gezien de hoeveelheid eten die we weg moeten eten in bulk. Beter volume klein houden en honger gevoel zo ook langer kunnen laten blijven

Je kan ipv kwark ook gewoon water met whey eten. Minder volume wel meer eiwitten en meer smaak. Kwark vult best wel altijd. En zeker gezien de hoeveelheid eten die we weg moeten eten in bulk. Beter volume klein houden en honger gevoel zo ook langer kunnen laten blijven
Eet de kwark met cruesli / chocola en cashewnoten als laatste meal, die laatste 2 eet ik naast de kwark maar cruesli gaat erin. Paar weken nu de lindahs kwark of die protein mouse als vervanger, stuk duurder dan de standaard kwark potten maar zodra de kcal wat droppen probeer ik het weer terug erin te zetten aangezien ik het eigenlijk al jaren at zonder problemen.

Aldi heeft tevens ook goeie protein toetjes 🫃🏻

Eet de kwark met cruesli / chocola en cashewnoten als laatste meal, die laatste 2 eet ik naast de kwark maar cruesli gaat erin. Paar weken nu de lindahs kwark of die protein mouse als vervanger, stuk duurder dan de standaard kwark potten maar zodra de kcal wat droppen probeer ik het weer terug erin te zetten aangezien ik het eigenlijk al jaren at zonder problemen.

Aldi heeft tevens ook goeie protein toetjes 🫃🏻
2000 kcal ontbijt
2000 kcal middag eten
2000 kcal avond eten

Je bent er!

2000 kcal ontbijt
2000 kcal middag eten
2000 kcal avond eten

Je bent er!
Het is niet zozeer het aantal kcal, daar ben ik inmiddels wel aan gewend en heb er eigenlijk geen moeite mee mits timing gewoon goed is. Probleem komt als je na elke meal direct moet poepen dan weet je dat er ergens iets niet goed gaat en je moet zoeken waar het probleem zit. In een stevige bulk is het normaal dat je wellicht 2/3x pd moet uitlaaien, maar als dit direct na elke meal word dan word het code rood.

Milsani heet dat merk en is chocola, caramel en vanille en ze hebben ook nog een ander merk die fruitsmaken heeft. Beide zijn goed te doen en meen voor 200gr 0.89€. Weet ook niet of elke vestiging ze heeft, maar aangezien Helmond de sportiefste stad van NL is zullen ze hier rekening mee houden bij de Aldi 💁

Terug
Naar boven