- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
je weet dat je pic in darkness verdwijnt als detrenmination 5 min later er een post
![]()
Hahahah ahhwwww

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je weet dat je pic in darkness verdwijnt als detrenmination 5 min later er een post
![]()

Maar is het enige wat er niet natural lijkt mijn spiermassa of wut?
het is de kleur van je tanktop--
D
als je zelf gewoon weet dat je natty bent moet je het als epic compliment zien dat iedereen denkt dat je kuurt !
en als je het verzwijgt omdat je er geen goeie reden voor hebt neemt dat je ook niemand kwalijk
Nice, nog meer respect dat je dit natty heb behaald.
ik curl bijna niks meer man, mijn polspees is best naar de k*t nog. Vandaag ff met verwaarloos aantal kilo's. Ik lever wel 10cm op guns in voor jouw deadlift !
ik curl bijna niks meer man, mijn polspees is best naar de k*t nog. Vandaag ff met verwaarloos aantal kilo's. Ik lever wel 10cm op guns in voor jouw deadlift !
RobS en GJM hebben bij mijn weten beide nog nooit een wedstrijd gedaan en zijn de gasten hier met wss 2 van de top5 beste fysiekenDe amateurs zat ik dan idd fout volgens die debiel zijn beredenering. Wel komisch dat Killy dan een bodybuilder is en Rob niet
![]()
fuarkk als ik dit zie wil ik er auch een naald in stoppen, **** natty trainen manNice Coleman shirt
Na de training nog een pic geschoten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lan, die trek je toch helemaal uit elkaar

Dus alle bodybuilders moeten manlets worden want dat is de ideale lengte![]()
Jij bent er zeker zo een die wel elke maand betaald, maar nauwelijks gaat (die 3 maanden voor de zomer uitgesloten, dan train je zeker consequent voor dat dere 6-pack).
Vraag me af wat je dan hier komt doen, als je toch niet aan BB doet.
.