MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

D

Maar is het enige wat er niet natural lijkt mijn spiermassa of wut?

als je zelf gewoon weet dat je natty bent moet je het als epic compliment zien dat iedereen denkt dat je kuurt !

en als je het verzwijgt omdat je er geen goeie reden voor hebt neemt dat je ook niemand kwalijk

als je zelf gewoon weet dat je natty bent moet je het als epic compliment zien dat iedereen denkt dat je kuurt !

en als je het verzwijgt omdat je er geen goeie reden voor hebt neemt dat je ook niemand kwalijk

+1

als het obvious is dat iemand roid (+20kg in korte tijd) én liegt mag men het echter wel kwalijk nemen. Gwn uit respect voor de natty's die wel hun best doen

Na training 47 cm fatceps

io3jft.jpg

Goeie arm bro.

Doe even rustig aan met die curls man Aron :P

RobS en GJM hebben bij mijn weten beide nog nooit een wedstrijd gedaan en zijn de gasten hier met wss 2 van de top5 beste fysieken :P De amateurs zat ik dan idd fout volgens die debiel zijn beredenering. Wel komisch dat Killy dan een bodybuilder is en Rob niet :)

Haha ik snap heel goed wat je bedoelt, maar die beredenering is natuurlijk niet heel sterk. Rob S doet eind maart aan een wedstrijd mee dus is dan officieel bodybuilder (al blijft discutabel of-ie dat niet al eerder was)

Nice Coleman shirt :thumbup:

Na de training nog een pic geschoten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
fuarkk als ik dit zie wil ik er auch een naald in stoppen, **** natty trainen man:mad:
natty bodybuilding is de grootste bullshit ooit

---------- Toegevoegd om 02:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:09 ----------

lan, die trek je toch helemaal uit elkaar???

Dus alle bodybuilders moeten manlets worden want dat is de ideale lengte :o

Zeg ik dat ? Ik zeg dat het een voordeel is .ook niet elke voetballer is snel maar het kan een voordeel zijn als hij dat wel zou zijn .. Zwart wit mensen hier

Jij bent er zeker zo een die wel elke maand betaald, maar nauwelijks gaat (die 3 maanden voor de zomer uitgesloten, dan train je zeker consequent voor dat dere 6-pack).
Vraag me af wat je dan hier komt doen, als je toch niet aan BB doet.

+1

Jij toch ook?

Terug
Naar boven