MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik net ook weer in blast, toch nog een keer NPP proberen. Krijg wel vreselijke hoest van die meuk na elke inject… heel apart

Ik net ook weer in blast, toch nog een keer NPP proberen. Krijg wel vreselijke hoest van die meuk na elke inject… heel apart
Zal ik de volgende doen dan? Scheelt weer moeite 😊

Ik neem momenteel npp, misschien dat het daaraan ligt.

Als ik dit hier in geur en kleur vertel levert dat zeker een paar punten op. Soms ben ik er zelf verbaasd over 🤷‍♂️
Nou als jij in een cel zit met een mede DBB dan gaat dat niet goed komen denk ik 🤣🤣

Je kan gewoon eerlijk toegeven dat je vanilla bent, je hoeft je niet achter punten te verschuilen.
Valt me wel op dat je me deger moet pesten, is dit een subtiele hint?

Ik sta nog open voor de vegan bbq hoor, als je van vanille ijs houd kan ik het wel meenemen. Ben zelf meer vd straciatella met slagroom uiteraard, liefst ook disco dip erop.

Ik sta nog open voor de vegan bbq hoor, als je van vanille ijs houd kan ik het wel meenemen. Ben zelf meer vd straciatella met slagroom uiteraard, liefst ook disco dip erop.
Geen knettersuiker? Valt toch weer tegen..

• Heart
Waarderingen: AK

Neeeeee dit is waar je over 100 meter touw, gymbokjes, andreas kruizen en allerlij elektrisch aandgedreven apparaten begint om haar van haar ongelijk te overtuigen.

Kom op het is @Buttie88 niet met je mcdonalds praat ouwe smeer poets.

Neeeeee dit is waar je over 100 meter touw, gymbokjes, andreas kruizen en allerlij elektrisch aandgedreven apparaten begint om haar van haar ongelijk te overtuigen.

Kom op het is @Buttie88 niet met je mcdonalds praat ouwe smeer poets.
Dan heb ik liever buttie die gezellig een kipnuggetje mee eet dan heel dat gedoe. Word er al moe van als ik die 100meter zie, zolang sprinten is al vrijwel onmogelijk momenteel.

Dan heb ik liever buttie die gezellig een kipnuggetje mee eet dan heel dat gedoe. Word er al moe van als ik die 100meter zie, zolang sprinten is al vrijwel onmogelijk momenteel.

Ik heb kip nuggets besteld bij muscle and meat 😁

Laatst bewerkt:
Benen zijn ook wel wat gegroeid afgelopen 2 jaar, maar vooralsnog is het niet in proportie met UB en blijft de sweep en adductor een dingetje waaraan gewerkt word.

IMG_9382.jpeg

Benen zijn ook wel wat gegroeid afgelopen 2 jaar, maar vooralsnog is het niet in proportie met UB en blijft de sweep en adductor een dingetje waaraan gewerkt word.

IMG_9382.jpeg
Huh, juist je sweep en adductor overheerst toch? Indrukwekkende groei!

• Heart
Waarderingen: AK
Huh, juist je sweep en adductor overheerst toch? Indrukwekkende groei!
Dit moet groter aangezien ik anders in de MP klasse beter kan meedoen. Adductor groter zodat je breder kan staan zonder spleet tussen de benen en de sweep voor het vooraanzicht in elke pose. Mijn UB is ook beter ontwikkeld als LB, beetje idem dito met het arm probleem waardoor de benen in het totaal plaatje minder ogen, vandaar de focus hierop om dit verschil te verkleinen.

Dit moet groter aangezien ik anders in de MP klasse beter kan meedoen. Adductor groter zodat je breder kan staan zonder spleet tussen de benen en de sweep voor het vooraanzicht in elke pose. Mijn UB is ook beter ontwikkeld als LB, beetje idem dito met het arm probleem waardoor de benen in het totaal plaatje minder ogen, vandaar de focus hierop om dit verschil te verkleinen.
bd57d316-19d8-45e4-aebc-6446d882c91d.jpeg

Wat zie ik verkeerd als ik denk dat die twee veel sterker ontwikkeld zijn dan je druppel? Hoe jij het omschrijft komt niet overeen met wat ik zie. Ziet er goed uit man

Adductor is ook wijder squatten, toch?

Terug
Naar boven