AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Wat zie ik verkeerd als ik denk dat die twee veel sterker ontwikkeld zijn dan je druppel? Hoe jij het omschrijft komt niet overeen met wat ik zie. Ziet er goed uit man

Adductor is ook wijder squatten, toch?
Ja maar beter die machine gebruiken krijg je grote billetjes van 😜

Wat zie ik verkeerd als ik denk dat die twee veel sterker ontwikkeld zijn dan je druppel?

Adductor is ook wijder squatten, toch?
Ik (belt) squat een vrij dichte/rechte stance om de nadruk op quads te leggen idem dito met leg press laag en smal. Adductor doe ik eigenlijk alleen isolatie op de adductor machine.

Meen breder stance met squat is meer focus en op hams/glutes en vooral glutes moet ik ff niet hebben.

Totaal beeld geeft een beter beeld:
IMG_9399.jpeg

@Schwarzeneggertje geen grapjes over me armen maken aub!

Ik (belt) squat een vrij dichte/rechte stance om de nadruk op quads te leggen idem dito met leg press laag en smal. Adductor doe ik eigenlijk alleen isolatie op de adductor machine.

Meen breder stance met squat is meer focus en op hams/glutes en vooral glutes moet ik ff niet hebben.

IMG_9399.jpeg

Monster! Je gaat zo hard

IMG_9399.jpeg

Nadruk op quads is niet smaller/wijder maar hoger/lager. Hoe lager, dus knieën verder over je tenen, hoe meer quads.

Nadruk op quads is niet smaller/wijder maar hoger/lager. Hoe lager, dus knieën verder over je tenen, hoe meer quads.
1. Is dit hetzelfde mechanisme waarmee je met front en highbar squat meer quads traint tov box squat of low bar squat?
2. En hoe je de bbsq meer knees over toes doet tov met rechte onderbenen?

Laatst bewerkt:

IMG_9399.jpeg

Benen zijn nu beter maar zien er wel kort uit nu.

Zelf ga ik beter op squats dan machines, doe nu legpress maar ga squatten weer oppakken. Gewoon proberen wat voor jou werkt
Bb squat vind ik net als bb bench press een leuke oefening, maar belt squat is gewoon superior en je haalt alle stress van je onderrug af en durft meer de grens op te zoeken.

Neemt niet weg dat ik absoluut een liefhebber ben van bp sq en dl, maar ik doe ze gewoon nooit 😕

Bb squat vind ik net als bb bench press een leuke oefening, maar belt squat is gewoon superior en je haalt alle stress van je onderrug af en durft meer de grens op te zoeken.

Neemt niet weg dat ik absoluut een liefhebber ben van bp sq en dl, maar ik doe ze gewoon nooit 😕
Belt squats nog nooit gedaan, is dat te simuleren met wat equipment of moet je daar echt een machine voor hebben?

Terug
Naar boven