Gorillagainz
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 3.246
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 136kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste rug😃
Damn. Je bent in 10 jaar tijd extreem veel gegroeid en op de juiste plekken vlees geplakt.![]()
![]()
.laatste 3 weeks uit update helemaal flat. Vanaf nu 3 weken de wedstrijd in eten.![]()
Opvullen en uitharden.
heel benieuwd hoe ik er over 3 weken bij sta

Heel erg bedankt, en eigenlijk de meeste massa afgelopen 2 jaar gepakt. Dus na de Bonac weer een flinke offseason pakken en doorgaan waar we gebleven waren. next stop 101,9 KG lean on stageDamn. Je bent in 10 jaar tijd extreem veel gegroeid en op de juiste plekken vlees geplakt.![]()
Klassieke pose!
met dat haar en je lengte krijg ik een beetje Lou Ferrigino vibes van je haha
very very nice

Ik vind je er goed uit zien.
Idd.met dat haar en je lengte krijg ik een beetje Lou Ferrigino vibes van je haha
Vanochtend 107.4, gisteren 108.8. Laagste tot nu toe. Nog 15 dagen. Foto is van afgelopen zondag, 3 weeks out.Wanneer is je wedstrijd @BB_ ? Aardig droog ook. Hoeveel weeg je nu, 110 ofzo>?
Wat een verschil met je oudste foto’s hier !Vanochtend 107.4, gisteren 108.8. Laagste tot nu toe. Nog 15 dagen. Foto is van afgelopen zondag, 3 weeks out.