XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

8 weeks coachingstraject met @KevvL van KL coaching zit erop. Arme vent heeft 8 weken geroepen dat ik minder alcohol moest drinken 😂 Nee grapje, dan doe ik 'm tekort.

Vond verschil tussen onderstaande foto's wel nice. Vanmorgen voor het eerst onder de 77kg gedoken na weekje ziek zijn (whoah). Ff kijken hoe lang we door gaan met cutten, denk tot 74-76kg range afhankelijk van performance op mn lifts.

Bijlagen

• 17 nov vs 23 dec.png
    17 nov vs 23 dec.png
    799 KB · Weergaven: 141
Eerste periode met @wovano zit erop, goede recomp+eerste weken cutten gehad , 10 gehad nog 7 te gaan tot m’n fotoshoot. Wellicht dat als ik dan nog zin heb ik me inschrijf voor inba nk

Bijlagen

• IMG_1493.jpeg
    IMG_1493.jpeg
    309,3 KB · Weergaven: 144
Alez, om de kerk in het midden te houden schat ik hem 30.

• Love
Waarderingen: vntl
Wow bizar!

Voor die gezichts lijnen zou je eventueel wat Botox kunnen spuiten
Verleidelijk, m'n supplier verkoopt botox :')

Ik schatte je wel inderdaad 10 jaar ouder. Maar dat ligt niet per se aan de baard, ik denk dat dat een stuk ook je gezichtslijnen zijn.
Dat heb je met messcherp te staan natuurlijk sowieso al een beetje 😁
Ik denk ook de GH ik krijg om m'n mond altijd van dat vel ofzoiets.

@th0maz heb ik er wel eens over gehoord

Zou het wel in een kliniek doen!

Zou wel even helpen. Botox legt de spier lam die je gebruikt waardoor er een rimpel ontstaat. Voorhoofd/fronsen, neus lippenplooi/ lachen kraaienpootjes/lachen. Even goed gegeken en lijkt meer sprake te zijn van een verslapping van de huid. Snelle oplossing fillers en langzame oplossing behandelingen als microneedling waardoor de collageen aanmaak wordt gestimuleerd waardoor de huid soepeler en voller wordt. Plexr is misschien ook een mogelijkheid gezien de huid wat overtollig lijkt maar wordt meestal bij oogleden toegepast.

Ervan uitgaande dat je je iig huid savonds wel lekker insmeert met een voedende crème, af sn toe een lekker maskertje pakt etc 😇

Terug
Naar boven