- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja zijn we blij mee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zijn we blij mee

Natty legend, beter pak je gelijk Inba mee!Kan niet wachten tot ik weer een massa fase in kan, word echt wel tijd om de beentjes bij te trekken
Nette shape!Kan niet wachten tot ik weer een massa fase in kan, word echt wel tijd om de beentjes bij te trekken
Met ouder worden kan je ook mooier worden, er jong en jeugdig uitzien is wat de mensen graag en wat menigeen wil zijn / blijven maar de (juiste) genen zijn die bepalen en natuurlijk een gezonde leefstijl.Weet wel dat we allemaal ouder worden bla bla maar liever wel zo mooi mogelijk hoor 😁.
Werkt dat ook voor abs die botox denk je?Zou wel even helpen. Botox legt de spier lam die je gebruikt waardoor er een rimpel ontstaat. Voorhoofd/fronsen, neus lippenplooi/ lachen kraaienpootjes/lachen. Even goed gegeken en lijkt meer sprake te zijn van een verslapping van de huid. Snelle oplossing fillers en langzame oplossing behandelingen als microneedling waardoor de collageen aanmaak wordt gestimuleerd waardoor de huid soepeler en voller wordt. Plexr is misschien ook een mogelijkheid gezien de huid wat overtollig lijkt maar wordt meestal bij oogleden toegepast.
Ervan uitgaande dat je je iig huid savonds wel lekker insmeert met een voedende crème, af sn toe een lekker maskertje pakt etc 😇
En wat is de science dan.Met ouder worden kan je ook mooier worden, er jong en jeugdig uitzien is wat de mensen graag en wat menigeen wil zijn / blijven maar de (juiste) genen zijn die bepalen en natuurlijk een gezonde leefstijl.
Ik vind/vond het ook niet zo leuk omdat ik soms schrik van de oude mensen die ik soms zie...en ik kan mij niet voorstellen ooit zo te worden ook met de gebreken die daarbij gepaard kunnen gaan.
Nee, maar goed...wij mensen met ons bewustzijn zullen het maar moeten accepteren.
Ik moet dan altijd weer denken hoe het over 500 jaar zal zijn en wat er dan allemaal mogelijk is / zal zijn....maar dat noemen ze Sciencefiction.
Minder worst eten!
Een spierverslapper?

En waar precies wordt jij dan wel serieus genomen?Ik word vaak in de twintig geschat en vorig jaar moest ik mij nog legitimeren toen ik een flesje wijn kocht. #babyface
Up the dose!Ik word vaak in de twintig geschat en vorig jaar moest ik mij nog legitimeren toen ik een flesje wijn kocht. #babyface
Jij ook?Ik word vaak in de twintig geschat en vorig jaar moest ik mij nog legitimeren toen ik een flesje wijn kocht. #babyface
Wat is jou geheim?
Oil of Olaz en niet te vergeten, sterk water.