- Waardering
- 3.122
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb inmiddels de foto's en video's van de Iron Man 2024 binnen (Classic Physique, Novice).
kijk: https://youtu.be/3D39EJZdYQo
![]()
Prima shape maar het lijkt wel of je je posing echt 1x hebt geoefend.hoeveelste geplaatst? je stond goed droog en spiermassa in de quads is aanwezig!
Geen idee wie er mee gaat doen of wie m’n concurrentie is.Doelstelling 1 zal uiteraard zijn om in je beste shape te komen.
Maar heb je een verwachting/doel qua resultaat? K heb geen idee van je concurrentie, vandaar de vraag
Ik wil je wel coachen bij de training van je armen. Je betaalt nu iemand die er geen verstand van heeft.
Ik zal het overwegen!Ik wil je wel coachen bij de training van je armen. Je betaalt nu iemand die er geen verstand van heeft.
Jouw lichaam doet me een beetje denken aan dat van Franco Columbu, die had ook dense pecs, schouders en lats en trainde zijn armen met ongeconcentreerde kabel bewegingen. Zijn armen leken dan ook nergens op en het was duidelijk waarom.
Ik train zware curl met een bb!Jouw lichaam doet me een beetje denken aan dat van Franco Columbus, die had ook dense pecs, schouders en lats en trainde zijn armen met ongeconcentreerde kabel bewegingen. Zijn armen leken dan ook nergens op en het was duidelijk waarom.
Ok, maar misschien maak je geen optimaal gebruik van het onderste gedeelte van de beweging en de stretch daarbij. Hetzelfde geldt voor de triceps.
Veel succes! Wat is je gewicht nu?
70 kg.
Zo dan, jouw benen zijn wel echt gigantisch toegenomen? Knap! Heel indrukwekkend fysiek.
Mr Olympia is zeker haalbaar met jou fysiek 💪🏻
49cm?
waarom heb ik het idee dat foto's jouw formaat geen recht doen . goed bezig trouwens !
Omdat hij heel compact is en daarbij behoorlijk lang, denk ik.waarom heb ik het idee dat foto's jouw formaat geen recht doen . goed bezig trouwens !
Dat klopt inderdaad, irl is Dirk hugewaarom heb ik het idee dat foto's jouw formaat geen recht doen . goed bezig trouwens !