Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Dit is ook de reden dat @Pindakaas. super hoog scoort in wedstrijden en enorm is gegroeid omdat ze zich aan het plan houd en er niet van afwijkt. Ik weet zeker dat ze ver gaat komen. Deze mindset en discipline hebben weinig mensen.
Bedankt! :D gewoon doen wat je moet doen. Is allemaal heel simpel

Door met de vinger te wijzen naar hoe andere het 'slechter' doen, ga je zelf niet beter presteren hoor.
Ikzelf ben heel gedisciplineerd, maar ik ga nooit verwachten dat dit bij anderen ook zo is..

Tenzij je pro bent of voor je pro kaart aan het gaan bent, heeft het in mijn ogen niet veel meerwaarde om constant alles te laten.
80/20 principe is voor mij te 'los', daarom pas ik zelf 90/10 principe toe. En daar is echt geen probleem mee.
Dit.. Menig DBBer doet dit omdat ze het leuk vinden, maar hebben ook nog een "normaal" leven. Belangrijkste is dan dat je dan een balans vindt tussen doen wat je moet doen om je doelen te bereiken en wat leuk en vol te houden is. Voor de één is dat 4x per dag, 7 dagen per week rijst, kip, broccoli. Voor de ander is dat 5-6 dagen "on-plan" en 1 avondje zuipen. Kun je van alles van vinden, maar leven en laten leven.

Als je pro status wilt bereiken is dat anders. Dat kun je niet bereiken als je maar 80% goed doet, tenzij je cbum genen hebt.

Je laat het simpel lijken maar zo simpel is dit niet
Het is ook heel simpel, kou is een emotie, en emoties kan je uitschakelen. Herhaal dat voor alles waar je last van hebt, en waar je niet direct dood aan gaat, en dan sta je uiteindelijk te stralen op het podium.

Het is ook heel simpel, kou is een emotie, en emoties kan je uitschakelen. Herhaal dat voor alles waar je last van hebt, en waar je niet direct dood aan gaat, en dan sta je uiteindelijk te stralen op het podium.
Je bent een mens emoties horen eenmal bij wie je bent en dat siert je als persoon een wedstrijd-prep vraagt om behoorlijke discipline en zeker als je super laag in vet % gaat en dan ook nog doorgaan met het “normale” leven vraagt enorm veel van je en daarom heb ik ook heel veel respect voor alle wedstrijd atleten want je moet mentaal ijzer sterk zijn.

Je bent een mens emoties horen eenmal bij wie je bent en dat siert je als persoon een wedstrijd-prep vraagt om behoorlijke discipline en zeker als je super laag in vet % gaat en dan ook nog doorgaan met het “normale” leven vraagt enorm veel van je en daarom heb ik ook heel veel respect voor alle wedstrijd atleten want je moet mentaal ijzer sterk zijn.
Ja maar emoties zijn irrelevant als je een bepaald doel voor ogen hebt. Onderdeel van het volwassen worden. En ook daarom adviseren mensen je hier om (nog) niet aan de aas te gaan, mental maturity.

Ja maar emoties zijn irrelevant als je een bepaald doel voor ogen hebt. Onderdeel van het volwassen worden. En ook daarom adviseren mensen je hier om (nog) niet aan de aas te gaan, mental maturity.
Mijn emoties schommelen nou eenmaal en ik ben vast niet de enigste. Verder ben ik gewoon rustig en lief en heb ik het beste voor iedereen voor. Dankjewel voor je inzicht i guess.

Mijn emoties schommelen nou eenmaal en ik ben vast niet de enigste. Verder ben ik gewoon rustig en lief en heb ik het beste voor iedereen voor. Dankjewel voor je inzicht i guess.
Die pieken en dalen zullen met aas alleen maar erger zijn.

Ik kan m’n vet niet meten dus mensen eyeball ff mn percentage , 182 83 kg

Bijlagen

• C012FAE9-44B8-44F2-A1BE-E4CED047EB56.png
    C012FAE9-44B8-44F2-A1BE-E4CED047EB56.png
    1,1 MB · Weergaven: 148
9% schat ik zo..

Je laat het simpel lijken maar zo simpel is dit niet
Jawel.

Ik tel al 7 mnd geen calorieën. Ik eet normaal, dus ook soms chips chocolade of taart. Wel 200gram proteïne.
Ik train maar 3x in de week soms maar 2x in de week. Het enige wat ik bijhoudt zijn de reps en de kilo's. Ik geil op progressie.
Ik slaap tussen de 6 en 10 uur afhankelijk van mijn onregelmatige werk. Altijd onregelmatig is ook regelmaat.

En toch 5kg erbij en nog abs te zien, en aders over de armen.
Niet zo huilen @Seth_Fit this is da life.

Jawel.

Ik tel al 7 mnd geen calorieën. Ik eet normaal, dus ook soms chips chocolade of taart. Wel 200gram proteïne.
Ik train maar 3x in de week soms maar 2x in de week. Het enige wat ik bijhoudt zijn de reps en de kilo's. Ik geil op progressie.
Ik slaap tussen de 6 en 10 uur afhankelijk van mijn onregelmatige werk. Altijd onregelmatig is ook regelmaat.

🤣🤣

Jawel.

Geef je ook cursus trouwens? Deed dat ook eens een maand en no abs wel 5kg erop 🫣

Terug
Naar boven