Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerder opa.
Nou...'t scheelt niet veel met de bicep van Buttie88. 😁
sarcasm?Nou...'t scheelt niet veel met de bicep van Buttie88. 😁
Die kont van jou is gewoon zo hard.. Op de telefoon lijkt het wel een vierkantje als je snel voorbij scrollt. Niet normaal![]()
Gewicht gaat netjes omhoog. Kracht gaat ook netjes omhoog. Ik plus momenteel zo'n 75/80% van mijn sets.
Volheid en hardheid gaan ook supergoed. Tot nu toe bevalt het zelf coachen wel.

Motivation
haha alleen als ik hem flex hoor haha. in normale staat is die gewoonDie kont van jou is gewoon zo hard.. Op de telefoon lijkt het wel een vierkantje als je snel voorbij scrollt. Niet normaal![]()

Haha! Er is niets 'gewoon' aan jouw fysiekhaha alleen als ik hem flex hoor haha. in normale staat is die gewoon![]()
Zelfs zijn kaaklijn is super strak🤣🤣
10-12% schat ik zoIk kan m’n vet niet meten dus mensen eyeball ff mn percentage , 182 83 kg
Alles went.Goh, ik vind van wel. Eens je erin zit is dit puur routine zowel in off season als in prep.
Armen en rug gaan goed of nie?Rug begint lekker te groeienGrootste verschil? Leren hoe écht vanuit de lats te pullen ipv armen/traps op pulldowns en scapula pro-/retraction op rows. Heeft me toch een paar maanden gekost dit goed aan te leren
Goed bezig @vntl 👌
PrimaGoed bezig @vntl 👌
Volgende pics is met jou en jouw vrouwtje @ThaWasteland. Laat ons niet te lang in spanning
Welke oefeningen doe je voor benen?
Hacksquat
hoeveel sets pw?Hacksquat
Legpress
Legextension
Legcurl
Abdicatie machine