XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik ben zelf wel echt van mening als je 100% geeft dat iedereen op dit forum ook al heb je de slechtste genen van de wereld dat je een PRO-Card waardig fysiek kan hebben. Dit vergt wel een heel autistisch leven waarbij je alles voor de sport moet geven 10k stappen per dag, elke gram koolhydraat die je eet ect.

Mr Olympia is een ander verhaal, daar maken amper mensen in NL al een kans op. Dat is gewoon voor de elite bodybuilders.
Sluit ik me volledig mee aan! :)!

Wie hier op het forum traint al 10 jaar serieus dat ie elke dag 100% geeft en zich ook aan zijn voeding houd.

Meeste mensen hier houden zich 3.5 week aan hun voedingschema en dan begint het al.
Je bent er zelf in gaan geloven.

Wie hier op het forum traint al 10 jaar serieus dat ie elke dag 100% geeft en zich ook aan zijn voeding houd.

Meeste mensen hier houden zich 3.5 week aan hun voedingschema en dan begint het al.
10 jaar lang 100% aan voeding houden is ook wel beetje overdreven. 1x per maand een cheat meal ala pizza moet wel kunnen

10 jaar lang 100% aan voeding houden is ook wel beetje overdreven. 1x per maand een cheat meal ala pizza moet wel kunnen
Niet als je in een cut zit voor wedstrijd voorbereiding, in je off season zou je dat kunnen doen. Waarom zou je? Je zit al in een overschot en je kan je maaltijden super lekker maken! Ik geniet meer van biefstuk en rijst dan van een pizza 🫣

En jij denkt oprecht dat de meerderheid het hier bij “1x per maand” houden. Kijk hoe men er hier bij staat na jaren trainen.
Men heeft geen doorzettingsvermogen meer en is daarom na 3 maanden klaar ermee en verzint maar een excuus.

Door met de vinger te wijzen naar hoe andere het 'slechter' doen, ga je zelf niet beter presteren hoor.
Ikzelf ben heel gedisciplineerd, maar ik ga nooit verwachten dat dit bij anderen ook zo is..

Niet als je in een cut zit voor wedstrijd voorbereiding, in je off season zou je dat kunnen doen. Waarom zou je? Je zit al in een overschot en je kan je maaltijden super lekker maken! Ik geniet meer van biefstuk en rijst dan van een pizza 🫣

Tenzij je pro bent of voor je pro kaart aan het gaan bent, heeft het in mijn ogen niet veel meerwaarde om constant alles te laten.
80/20 principe is voor mij te 'los', daarom pas ik zelf 90/10 principe toe. En daar is echt geen probleem mee.

Door met de vinger te wijzen naar hoe andere het 'slechter' doen, ga je zelf niet beter presteren hoor.
Ikzelf ben heel gedisciplineerd, maar ik ga nooit verwachten dat dit bij anderen ook zo is..

Tenzij je pro bent of voor je pro kaart aan het gaan bent, heeft het in mijn ogen niet veel meerwaarde om constant alles te laten.
80/20 principe is voor mij te 'los', daarom pas ik zelf 90/10 principe toe. En daar is echt geen probleem mee.
Ik wijs naar niemand toe er zijn hier genoeg mensen die niet eens sporten hier en heel de dag frikadellen eten. Je moet vooral doen wat voor jou werkt.

Hij moet nu wel eerste worden. 😌

Ik heb nog een hele lading xxl frikandellen in de vriezer liggen, wie wil?
Lekkel

Terug
Naar boven