- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Ah gut. Jij denkt dat je beter uitkomt als je een ander naar beneden probeert te trappen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah gut. Jij denkt dat je beter uitkomt als je een ander naar beneden probeert te trappen?
Haha, wauw.Ah gut. Jij denkt dat je beter uitkomt als je een ander naar beneden probeert te trappen?
Staat ga mee he. Niet mee doen👀 jij was afgelopen keer 2kg lichter dan ik in 2022 en 2x zo groot 🥲 niks te zoeken nog daar 😂 eerst 100+dealno way back now
slaap zal dan ook wel weer terug zijn
![]()
![]()
Welke spieren?

We kunnen ook weer eens een meet organiseren? Dan geen KFC uiteraard, maar trainen en goed eten.

Meet ergens in juni? Dan kan ik nog ff cuttenWelke spieren?
Nee, grapje. Rug en schouders komen er goed uit.
We kunnen ook weer eens een meet organiseren? Dan geen KFC uiteraard, maar trainen en goed eten.![]()

Nog beter dan ik dacht. Ik ben zelf de beste natural bodybuilder die ik ooit heb gezien en hij is misschien nog iets beter.Welke spieren?
Nee, grapje. Rug en schouders komen er goed uit.![]()
Ik ben zelf de beste natural bodybuilder die ik ooit heb gezien
fixedNog beter dan ik dacht. Ik ben zelf de beste Fantast die ik ooit heb gezien.
Een goede knapper vinden die okk echt werkelijk knipt zoals jij in gedachte had is een groot dilemma. Ik heb daar nachten van wakker gelegen. Maar als je eenmaal de goede hebt gevonden is het een blessing.Normaal word ik geknipt door Abdullah en nu had Mohammed het gedaan, die heeft het dus opgefokt.
Jij hebt niet eens een triceps met al die troep die je neemt.
Veel beloven, weinig geven. Doe eens een keer dan, dit roep je al jaaaareeeen
Ik ben zelf de beste natural bodybuilder die ik ooit heb gezien
I knowVeel beloven, weinig geven. Doe eens een keer dan, dit roep je al jaaaareeeen

Waar heb je het meest moeite mee? Tip: Zorg dat je voldoende water drinkt, zero drankjes, veel groenten (volume) toevoegen, 10k stappen per dag! Voordat je het weet zit je echt lekker in die flow.
Waar heb je het meest moeite mee? Tip: Zorg dat je voldoende water drinkt, zero drankjes, veel groenten (volume) toevoegen, 10k stappen per dag! Voordat je het weet zit je echt lekker in die flow.
Alles waar veel achter staat is sowieso niet goed, maar 2 blikjes op een dag kan prima.Veel zero drankjes is nou niet echt een goede tip voor een gezonde levensstijl, lol.
Leuk!!We kunnen ook weer eens een meet organiseren? Dan geen KFC uiteraard, maar trainen en goed eten.![]()
Ik durf niet naast je te staan 🥲 dan ga ik mij klein voelenWe kunnen ook weer eens een meet organiseren? Dan geen KFC uiteraard, maar trainen en goed eten.![]()