- Waardering
- 32.579
- Massa
- 160kg
Ik wacht in spanning af op die gedragen lingerie!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wacht in spanning af op die gedragen lingerie!
20 kg: recent of sinds het begin van je bodybuilding, of?![]()
Ruim 20 kilo aangekomen, nu nog even verder bouwen en dan de mini-cut in lekker droog voor de zomer.
Wel over een langere periode maar recent. Ongeveer 20 kilo zal ook veel vocht zijn.20 kg: recent of sinds het begin van je bodybuilding, of?
binnenkort weer cutten droger en dan bouwen dit wil ik continue blijven doen.20 kg: recent of sinds het begin van je bodybuilding, of?
Zo te zien valt dat vocht wel mee. Als je vetpercentage acceptabel blijft zou je ook door kunnen leanbulken. Zelf heb ik op jouw leeftijd de fout gemaakt heel droog te willen blijven en dat heeft zeker mijn spiergroei enorm beperkt. Nu ik 40 jaar ouder ben en niet meer op mijn dieet let groei ik nog bijna net zo hard als toen als ik hard train, dat betekent waarschijnlijk dat ik toen niet genoeg at.Wel over een langere periode maar recent. Ongeveer 20 kilo zal ook veel vocht zijn.
binnenkort weer cutten droger en dan bouwen dit wil ik continue blijven doen.
Mijn vetpercentage is nog zeker acceptabel maar het probleem is mijn vertering op een gegeven moment. Gelukkig nu nog stabiel.Zo te zien valt dat vocht wel mee. Als je vetpercentage acceptabel blijft zou je ook door kunnen leanbulken. Zelf heb ik op jouw leeftijd de fout gemaakt heel droog te willen blijven en dat heeft zeker mijn spiergroei enorm beperkt. Nu ik 40 jaar ouder ben en niet meer op mijn dieet let groei ik nog bijna net zo hard als toen als ik hard train, dat betekent waarschijnlijk dat ik toen niet genoeg at.
Dat vet zal wel meevallen zolang je blijft sporten en je je insuline (retentie) niet compleet verpest. Grootste zorg voor je zal intolerantie jegens voedsel zijn, vooral als je al verteringsproblemenen hebt (gehad).Mijn vetpercentage is nog zeker acceptabel maar het probleem is mijn vertering op een gegeven moment. Gelukkig nu nog stabiel.
Ik wil echt voor de zomer wel weer goed droog zijn en daarna weer een flinke lange tijd bulken. Te veel eten is ook niet goed aangezien je veel te veel vet gaat aankomen.
Je hebt kleding aan en bent niet zo lean, maar ik vind je er hier beter uitzien in de zin van meer talent, dan die enhanced gast in de vorige foto.![]()
Ruim 20 kilo aangekomen, nu nog even verder bouwen en dan de mini-cut in lekker droog voor de zomer.
Dan was je vp hiervoor wel laag zeg als je vp met twintig! Kilo erbij hier zit. Knap hoor!!![]()
Jup, daarom geen Mac Donalds / fastfood voor mij voorlopig 😊Dat vet zal wel meevallen zolang je blijft sporten en je je insuline (retentie) niet compleet verpest. Grootste zorg voor je zal intolerantie jegens voedsel zijn, vooral als je al verteringsproblemenen hebt (gehad).
Dankjewel ik was heel erg droog inderdaad!Dan was je vp hiervoor wel laag zeg als je vp met twintig! Kilo erbij hier zit. Knap hoor!!
En je dates met @AK dan?Jup, daarom geen Mac Donalds / fastfood voor mij voorlopig 😊
Daar gaan we weer.Je hebt kleding aan en bent niet zo lean, maar ik vind je er hier beter uitzien in de zin van meer talent, dan die enhanced gast in de vorige foto.
Voorlopig niet maar ik ben bang dat hij ook afscheid moet gaan nemen van de Mac 😊🤣
Heb jij nu de afstandsbediening in je mond?
Wij gaan naar zon darkroom veel spannender.
Zo 1 met van die harige Turken?
Ben niet vies van wat knoflook saus!