- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Vanwege het rechte/horizontale plateau?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanwege het rechte/horizontale plateau?
De bewegings baan en plateau zien er uit op de foto als dat die een gewone squat beweging na bootst maar ik zeg ook maar wat ik ken de machine persoonlijk niet

Ja ik dacht even dat ik het apparaat hier in de gym onterecht een hack squat aan het noemen was 😅De bewegings baan en plateau zien er uit op de foto als dat die een gewone squat beweging na bootst maar ik zeg ook maar wat ik ken de machine persoonlijk niet![]()
Wat bedoel je met krom?Ik vind bij zulke machines het bewegingspatroon erg slecht overheen komen met mijn natuurlijke manier van squaten. Onderin sta je “krom”. Vaak mag je ook alle platen in de gym zoeken om hem zwaar te maken.
Je rug.
Ligt dat aan de machine of de uitvoering?
Beide? Wat voor de 1 werkt hoeft voor de ander niet te werken.
Weinig stel mogelijkheden dus zit vaak vast aan 1 bewegingspatroon en onderin zie je dan vaak dat men houding niet kan vasthouden. Zelfde als een leg press als je deze niet kan verstellen qua zitting/leuning dan is die niet voor iedereen geschikt.
Hahaha! Ja je hebt gelijk hoor, maar ik zie het probleem niet zo. Net wat @apfelstrudel zegt, het is maar net wat voor iemand werkt.Weinig stel mogelijkheden dus zit vaak vast aan 1 bewegingspatroon en onderin zie je dan vaak dat men houding niet kan vasthouden. Zelfde als een leg press als je deze niet kan verstellen qua zitting/leuning dan is die niet voor iedereen geschikt.
Ik vind bij zulke machines het bewegingspatroon erg slecht overheen komen met mijn natuurlijke manier van squaten. Onderin sta je “krom”. Vaak mag je ook alle platen in de gym zoeken om hem zwaar te maken.
Je hebt van matrix geloof ik ook een 'squat' machine en van die krijg je instant rug aids. Die forceert je onderin naar een halve goodmorning.Ik vind bij zulke machines het bewegingspatroon erg slecht overheen komen met mijn natuurlijke manier van squaten. Onderin sta je “krom”. Vaak mag je ook alle platen in de gym zoeken om hem zwaar te maken.
Ik weet exact welke je bedoeld 😂Je hebt van matrix geloof ik ook een 'squat' machine en van die krijg je instant rug aids. Die forceert je onderin naar een halve goodmorning.
alleen voor kuiten is dit prima
Die idd, die heeft me eens een week rug pijn gegeven lol
Dit moet toch bedacht zijn door iemand die nog nooit een gewicht van de grond heeft getild
Ik zal jou een squat eens uitleggen...Dit moet toch bedacht zijn door iemand die nog nooit een gewicht van de grond heeft getild

Prima idd voor standing calve raises.