XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

De bewegings baan en plateau zien er uit op de foto als dat die een gewone squat beweging na bootst maar ik zeg ook maar wat ik ken de machine persoonlijk niet :p
Ja ik dacht even dat ik het apparaat hier in de gym onterecht een hack squat aan het noemen was 😅

Laatst bewerkt:
Ik vind bij zulke machines het bewegingspatroon erg slecht overheen komen met mijn natuurlijke manier van squaten. Onderin sta je “krom”. Vaak mag je ook alle platen in de gym zoeken om hem zwaar te maken.

Ik vind bij zulke machines het bewegingspatroon erg slecht overheen komen met mijn natuurlijke manier van squaten. Onderin sta je “krom”. Vaak mag je ook alle platen in de gym zoeken om hem zwaar te maken.
Wat bedoel je met krom?

Eens!

Ligt dat aan de machine of de uitvoering?
Weinig stel mogelijkheden dus zit vaak vast aan 1 bewegingspatroon en onderin zie je dan vaak dat men houding niet kan vasthouden. Zelfde als een leg press als je deze niet kan verstellen qua zitting/leuning dan is die niet voor iedereen geschikt.

Weinig stel mogelijkheden dus zit vaak vast aan 1 bewegingspatroon en onderin zie je dan vaak dat men houding niet kan vasthouden. Zelfde als een leg press als je deze niet kan verstellen qua zitting/leuning dan is die niet voor iedereen geschikt.
Hahaha! Ja je hebt gelijk hoor, maar ik zie het probleem niet zo. Net wat @apfelstrudel zegt, het is maar net wat voor iemand werkt.

Ik pak de hack squat juist omdat de beweging net wat anders is, maar dat terzijde

Ligt naar net aan de machine. Bij sommige van die squat machines kan je de hellingsgraad van het platform verstellen en dus een beetje customizen naar je eigen behoeften.

Maar de beste leg machines blijven toch gewoon de old school hack squats en leg presses.

Je hebt van matrix geloof ik ook een 'squat' machine en van die krijg je instant rug aids. Die forceert je onderin naar een halve goodmorning.

Je hebt van matrix geloof ik ook een 'squat' machine en van die krijg je instant rug aids. Die forceert je onderin naar een halve goodmorning.
Ik weet exact welke je bedoeld 😂

IMG_9300.jpeg

• Love
Waarderingen: vntl
Matrix is toch wel het meest belabberde wat er is en ook nog schrikbarend genoeg denk het meest wat verkocht word.

De pull machines van matrix hebben ook zon dikke rubberen handvat waar je jou straps niet omheen kan doen en als je beetje klamme handen hebt glij je na 3.5 reps er al vanaf. Denk idd soms ook wie verzint het en word dit niet in de praktijk getest voor het in massa productie gaat 🤷‍♂️

Terug
Naar boven