Pindakaas.
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5.024
- Lengte
- 1m65
- Vetpercentage
- 7%
Uitstekend 😁
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uitstekend 😁
Je rug oogt echt massivePre bed foto's maken na alle meals binnen op NTD.
96.5kg pre bed, 94/95 smorgens. Hopelijk shredded over 7 weken.
![]()
Die vleugels zijn ècht impressionant, bijna buitenaards.
Fijne vakantie.![]()
Deload weekje in Marrakech. Volgende week weer knallen ✌️
Spirits uit een fles of uit het luchtledige?
Tren/deca/mast zul je bedoelen.
Beiden 😜
Geen tren en deca, wel test en mast.
Ja weet ik veel hoe dat allemaal heet, heb het ook nog nooit van dichtbij gezien.
Is niet heel bijzonder gewoon een potje met wat vloeistof erin.Ja weet ik veel hoe dat allemaal heet, heb het ook nog nooit van dichtbij gezien.
Wel goede bier en wijnkenner.
Toen ik zo jong was als jij deden ze daar erg geheimzinnig mee, nu niet meer. Weet niet wat erger is.Is niet heel bijzonder gewoon een potje met wat vloeistof erin.
Denk dat een stukje openheid belangrijk is, morgen ga ik mijn natuurlijke test opnieuw meten.📐Toen ik zo jong was als jij deden ze daar erg geheimzinnig mee, nu niet meer. Weet niet wat erger is.
Respect hoor jouw tegenstanders gaan het heel zwaar krijgen
Hoe moet ik dit nu opnemen haha ? Sarcastisch of?Respect hoor jouw tegenstanders gaan het heel zwaar krijgen
Kerel, dit soort opmerkingen zijn vast heel goed bedoeld maar daar zit echt niemand op te wachten. Hoe minder mensen je de hemel inprijzen hoe beter.Respect hoor jouw tegenstanders gaan het heel zwaar krijgen
Moeten we dan zeggen dat ze er niet uitziet?Kerel, dit soort opmerkingen zijn vast heel goed bedoeld maar daar zit echt niemand op te wachten. Hoe minder mensen je de hemel inprijzen hoe beter.