AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Noem me alsjeblieft maar een dikz*k
IMG_20250320_205448_600.webp

Dat had ik een beetje bij mijn laatste wedstrijd in 2023. Die wedstrijden ervoor waren goed gegaan en toen had iedereen opeens verwachten incl. mijn klanten.
Hoe gaat 't nu met je business? Nog steeds aan 't groeien?
Mag niet klagen. Ik verwachten over enkele maanden de 100 actieve klanten aan te tikken en dat is ook het doel voor dit jaar. Ga tevens een grote stap zetten in mijn andere werk afbouwen dit jaar.

Dat had ik een beetje bij mijn laatste wedstrijd in 2023. Die wedstrijden ervoor waren goed gegaan en toen had iedereen opeens verwachten incl. mijn klanten.

Mag niet klagen. Ik verwachten over enkele maanden de 100 actieve klanten aan te tikken en dat is ook het doel voor dit jaar. Ga tevens een grote stap zetten in mijn andere werk afbouwen dit jaar.
Damn, toe maar. Goed bezig. Mag je trots op zijn. Dus binnenkort Dubai met een passief inkomen dus?

Je kunt best een compliment geven maar ik zou het zelf vooral vermoeiend vinden als ik bij elk bericht de hemel in geprezen wordt.
Een oprechte vraag : letterlijk het enige dat zij post zijn die foto's. Denk jij niet dat dat enkel te doen is om de zogenaamde likes en complimenten?

Ik snap heel die shit niet. En waarom mensen daar ook berichten via sturen. Ik begin te oud te worden voor die onzin. Waar is die bodybuilding admin trouwens gebleven. Hij begreep er tenminste iets van.
Ik wilde je een dickpic sturen in karma maar kon maximaal 15cm sturen

Terug
Naar boven