- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Gewoon filmen en dan screenshots makenEinde bulk, kan sws niet posen zelf foto’s maken is niet ideaal.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon filmen en dan screenshots makenEinde bulk, kan sws niet posen zelf foto’s maken is niet ideaal.
Ik zet zelf de timer op 10sec zodat ik elke pose leer om in paar sec neer te zetten. Met een video pak je de beste “stand”, maar leer je niet snel wat die beste positie voor jou is. Als je 36x een foto opnieuw moet maken leer je het een stuk sneller 😜Einde bulk, kan sws niet posen zelf foto’s maken is niet ideaal.
Is dit inderdaad, maar vond je tel op wakbakkie nou niet beste hoogte
Een beetje gay is okayZo dan! Enorm knap - 3 weeks out. Zeker pro waardig je toewijding en prestaties
Ben blij dat je onderdeel van deze community bent.
Je geeft echt weer waarom bodybuilding in mijn hart zit.
Heel veel succes nog!
Wat is er eigenlijk met jou gebeurt?
😂.Ben blij dat je onderdeel van deze community bent.
Neem aan dat je podium ambities hebt ?
Die aanname is op niets gebaseerd, neem ik aan, want die heb ik niet. Dient een persoon dergelijke ambities te hebben om rechtopstaande nekharen te krijgen van een opmerking als de jouwe?
Ik heb al een pro cardZo dan! Enorm knap - 3 weeks out. Zeker pro waardig je toewijding en prestaties
Ben blij dat je onderdeel van deze community bent.
Heel veel succes nog!
ga m’n pro debut doen . Het is goed bedoeld? Kan toch? 😊Die aanname is op niets gebaseerd, neem ik aan, want die heb ik niet. Dient een persoon dergelijke ambities te hebben om rechtopstaande nekharen te krijgen van een opmerking als de jouwe?
Net fysiek heb jij, overigens.
Het competitieve aspect van bodybuilding is een strijd om fysieke perfectie, waarbij atleten hun zorgvuldig opgebouwde lichamen presenteren aan een jury. Hier zijn de belangrijkste elementen:Die aanname is op niets gebaseerd, neem ik aan, want die heb ik niet. Dient een persoon dergelijke ambities te hebben om rechtopstaande nekharen te krijgen van een opmerking als de jouwe?
Net fysiek heb jij, overigens.
Het competitieve aspect van bodybuilding is een strijd om fysieke perfectie, waarbij atleten hun zorgvuldig opgebouwde lichamen presenteren aan een jury. Hier zijn de belangrijkste elementen:
In essentie is competitief bodybuilding een sport van uitersten, waar atleten hun fysieke en mentale grenzen verleggen in de zoektocht naar de perfecte fysieke vorm.
- Beoordeling op esthetiek:
- Bodybuilders worden beoordeeld op hun spiermassa, definitie, symmetrie en proporties. Het gaat om het creëren van een visueel indrukwekkend en harmonieus fysiek.
- Poseren en presentatie:
- De manier waarop bodybuilders hun spieren tonen is cruciaal. Atleten leren specifieke poses om hun sterke punten te accentueren en worden beoordeeld op hun podiumpresentatie.
- Wedstrijdcategorieën:
- Er zijn verschillende categorieën, van klassiek bodybuilding tot physique en bikini fitness, elk met eigen criteria en esthetische idealen. Dit maakt het mogelijk voor een brede groep atleten om mee te dingen.
- Voorbereiding en discipline:
- Competitief bodybuilding vereist jarenlange toegewijde training, een extreem strikt dieet en vaak intensieve cardiovasculaire training. De voorbereiding is een test van mentale en fysieke wilskracht.
- De competitie:
- De competitie zelf is de momentopname waar jarenlang naar toe gewerkt is. De sporters worden beoordeeld in verschillende rondes, waar ze verplicht gestelde poses laten zien.
Maar moet je niet wat meer doen dan enkel wat pics komen droppen om "onderdeel te zijn" van een community?Het competitieve aspect van bodybuilding is een strijd om fysieke perfectie, waarbij atleten hun zorgvuldig opgebouwde lichamen presenteren aan een jury. Hier zijn de belangrijkste elementen:
In essentie is competitief bodybuilding een sport van uitersten, waar atleten hun fysieke en mentale grenzen verleggen in de zoektocht naar de perfecte fysieke vorm.
- Beoordeling op esthetiek:
- Bodybuilders worden beoordeeld op hun spiermassa, definitie, symmetrie en proporties. Het gaat om het creëren van een visueel indrukwekkend en harmonieus fysiek.
- Poseren en presentatie:
- De manier waarop bodybuilders hun spieren tonen is cruciaal. Atleten leren specifieke poses om hun sterke punten te accentueren en worden beoordeeld op hun podiumpresentatie.
- Wedstrijdcategorieën:
- Er zijn verschillende categorieën, van klassiek bodybuilding tot physique en bikini fitness, elk met eigen criteria en esthetische idealen. Dit maakt het mogelijk voor een brede groep atleten om mee te dingen.
- Voorbereiding en discipline:
- Competitief bodybuilding vereist jarenlange toegewijde training, een extreem strikt dieet en vaak intensieve cardiovasculaire training. De voorbereiding is een test van mentale en fysieke wilskracht.
- De competitie:
- De competitie zelf is de momentopname waar jarenlang naar toe gewerkt is. De sporters worden beoordeeld in verschillende rondes, waar ze verplicht gestelde poses laten zien.

Voor het eerst ben ik het met je eens 😊🤣Maar moet je niet wat meer doen dan enkel wat pics komen droppen om "onderdeel te zijn" van een community?![]()
Je mist het roepen over kusjes op iemands biceps?

Ik begrijp je frustratie voor a.i reacties.