AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik vraag me nog steeds af wat hij heeft gedaan waardoor ze zo hysterisch deed.
He, jullie zijn hier degene die iedere spreekwoordelijke scheet aan hem linken en het niet los kunnen laten. Ik vind het wel grappig, daar niet van.

Je ziet hem nog steeds in de sportschool? Ja die is wel fockup/ongemakkelijk.

Maar raar etiquette hebben ze bij jullie dan dat dit wel normaal is.
Screenshot_20250406_110919_WhatsApp.jpg

Snap niet dat hij zich zo laat ondersneeuwen. Ik zou dat gewoon hier posten.

Zullen we hier over ophouden en dit boek sluiten heren? Is in mijn optiek al genoeg over gezegd laten we doorgaan met zijn allen.

Hij zit hier niet meer en voor @Gremlin is het ook niet leuk dat dit elke keer naar boven wordt gehaald. Laat het lekker rusten zou ik zeggen

Maar goed er zijn ook wel succesverhalen hier te vinden. Naja ik ben alleen bekend met wovano trouwens.

Voor vrouwen lijkt het mij ook lastig als je op zoek bent naar een gast die jacked is. Gezien die er bijna niet zijn. En Zeker als je dan ook nog autistisch bent. Dan moet je wel hier wezen. Vreselijk

Maar goed er zijn ook wel succesverhalen hier te vinden. Naja ik ben alleen bekend met wovano trouwens.

Voor vrouwen lijkt het mij ook lastig als je op zoek bent naar een gast die jacked is. Gezien die er bijna niet zijn. En Zeker als je dan ook nog autistisch bent. Dan moet je wel hier wezen. Vreselijk
Ik ben bipolair nog erger

Terug
Naar boven