XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bodybuilding is afgelopen wedstrijden steeds als eerst geweest

Ondertussen 23 kg eraf, maar net zoals een goede kangoeroe draag ik veel op m’n buik dus de buikkwabbel moet er nog af.

20250429_125852.jpeg

20250429_130005.jpeg

Heb me deze keer wel in de goede klasse ingeschreven, alleen is nu de vraag of ik die gewichtsklasse wel ga halen 🫃🏻

Geen @AK tafarelen, wel 3kg erbij in een klein jaar. BF% zal ongeveer gelijk zijn maar visueel een stuk beter

Bijlagen

• IMG_2331.png
    IMG_2331.png
    815 KB · Weergaven: 115
98kg stabiel. Nu al geruime tijd van de zooi af.

4x 30 min per week kracht
2x 1uur per week army style bootcamp ronde
1x fietsen.
En waarschijnlijk pak ik binnekort mn oude sport Judo weer op. Even kijken hoe dat gaat met een proefles.

Uithouding gaat met grote stappen vooruit. Lever weinig in op kracht.
20250430_203444.jpg

98kg stabiel. Nu al geruime tijd van de zooi af.

4x 30 min per week kracht
2x 1uur per week army style bootcamp ronde
1x fietsen.
En waarschijnlijk pak ik binnekort mn oude sport Judo weer op. Even kijken hoe dat gaat met een proefles.

Uithouding gaat met grote stappen vooruit. Lever weinig in op kracht.
20250430_203444.jpg
Als je op de een of andere reden judo niet meer vindt zoals je het vond zou ik Braziliaanse jiu jitsu proberen. Denk dat dat ook wel iets is waar jij in kan verdrinken qua studeren etc.

Is ook wat vergevingsgezinder op je lichaam dan judo

Als je op de een of andere reden judo niet meer vindt zoals je het vond zou ik Braziliaanse jiu jitsu proberen. Denk dat dat ook wel iets is waar jij in kan verdrinken qua studeren etc.

Is ook wat vergevingsgezinder op je lichaam dan judo
Heb ik ook al naar gekeken en lijkt me ook wel.gaaf! ik denk dat ik voor die ook gewoon een proefles neem! Thanks.

Uiteraard tussen de poses door moet je een transitie doen dat je cheeky snel nog wat laat zien ipv pose naar pose naar pose.

Geen idee hoe deze pose heet, maar dit doe ik als ik van voorkant poses naar achterkant swap.

IMG_3004.jpeg

Terug
Naar boven