apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Meen jeStel je pakt 20 gram pindakaas op gevoel en dat is dan uiteindelijk 40 gram, zijn weer veel meer calorieën.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meen jeStel je pakt 20 gram pindakaas op gevoel en dat is dan uiteindelijk 40 gram, zijn weer veel meer calorieën.
Misschien doelt hij op zijn mentale gezondheid. Wat voor jou en mij vanzelfsprekend is, is dat voor hem — met zijn psychoses, medicatie en alles wat daarbij komt kijken — niet. Dat is iets waar hij zelf ook niets aan kan doen.je telt niks, maar hebt het onder controle? mij ben je direct kwijt na die 2 zinnen....
Haha, het is niet de traps, maar meer de Nekspieren.
Juist , heb het al vaker gezegd gezien zijn "ziektebeeld " doet hij het heel aardig . Jammer die afbrand cultuurMisschien doelt hij op zijn mentale gezondheid. Wat voor jou en mij vanzelfsprekend is, is dat voor hem — met zijn psychoses, medicatie en alles wat daarbij komt kijken — niet. Dat is iets waar hij zelf ook niets aan kan doen.
Zal hier altijd blijven denk ikJuist , heb het al vaker gezegd gezien zijn "ziektebeeld " doet hij het heel aardig . Jammer die afbrand cultuur
Beetje aard van de sport ook , dat gezegd kan af en toe wel minder .Niet iedereen kan of wil autistisch met zijn/haar voeding bezig zijn .
Eens en dat autistische is ook helemaal niet nodig om een zeer goed fysiek te krijgen. Gezond en lekker gaat prima samen. Wedstrijd prep is ff paar weken anders maar zelfs dat was voor mij niet onaangenaam moet ik zeggen. De fucking honger op een gegeven moment wel.Beetje aard van de sport ook , dat gezegd kan af en toe wel minder .Niet iedereen kan of wil autistisch met zijn/haar voeding bezig zijn .
Dat dus voor veel mensen en ik hoor daar ook bij (tegenwoordig) hebben graag hun familie bbq op zondag of een extra stukje taart bij de koffie op de vrijmibo .Hardcore met de sport bezig zijn is zekers bewonderings waardig waarvoor ook hulde richting de mensen die dat doen .Maar dat is lang niet voor iedereen weg gelegd zowel levenstijl technisch gezien niet en financieel niet .Eens en dat autistische is ook helemaal niet nodig om een zeer goed fysiek te krijgen. Gezond en lekker gaat prima samen. Wedstrijd prep is ff paar weken anders maar zelfs dat was voor mij niet onaangenaam moet ik zeggen. De fucking honger op een gegeven moment wel.
Misschien doelt hij op zijn mentale gezondheid. Wat voor jou en mij vanzelfsprekend is, is dat voor hem — met zijn psychoses, medicatie en alles wat daarbij komt kijken — niet. Dat is iets waar hij zelf ook niets aan kan doen.
Zal wel een livestream zijn maar beeld kwaliteit is vaak erg droevig. Bb klasse is ook als laatste en verwacht voor 19.00 iig niet te beginnen.
bak ellende als je zo laat pas moet man...Zal wel een livestream zijn maar beeld kwaliteit is vaak erg droevig. Bb klasse is ook als laatste en verwacht voor 19.00 iig niet te beginnen.
Ze moeten wel rekening houden dat de mac 24.00 dicht is dus 23.00 rijd ik daar sowieso weg.
Zal wel een livestream zijn maar beeld kwaliteit is vaak erg droevig. Bb klasse is ook als laatste en verwacht voor 19.00 iig niet te beginnen.
Ze moeten wel rekening houden dat de mac 24.00 dicht is dus 23.00 rijd ik daar sowieso weg.
Ze hebben dubbele aantal inschrijvingen dus wordt denk ik geen maccie🤭Zal wel een livestream zijn maar beeld kwaliteit is vaak erg droevig. Bb klasse is ook als laatste en verwacht voor 19.00 iig niet te beginnen.
Verwacht ook niet dat het extreem laat gaat worden, aangezien ze dan weer een shitload van kritiek krijgen en ze hebben her en der al wat ingekort.Ze hebben dubbele aantal inschrijvingen dus wordt denk ik geen maccie🤭
Ja dat was in Hoogeveen toen ook zo’n lange zit😅 maar heb nog weinig meegemaakt wat strak volgens programma loopt eigenlijkVerwacht ook niet dat het extreem laat gaat worden, aangezien ze dan weer een shitload van kritiek krijgen en ze hebben her en der al wat ingekort.
Krijg vandaag of morgen de planning binnen hoe laat ze “verwachten” elke klasse begint.