AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik denk dat ik de komende paar maanden nog wel plezier heb aan die citaten :roflol:

Wij ook dus, want jij schud ze er altijd zo uit. Ik ben echt niet scherp genoeg om dat allemaal te onthouden, gewoon teveel epic posts hier op het forum. :roflol:

51d2mw.jpg

Ik wil ook grote kuiten :(

Nu 2 jaar bezig. lekker aan t bulken misschien van de zomer cutten. Of zal ik me bulk door trekken? Wat zeggen jullie?

2014-03-20 08.47.31.jpg

2014-03-20 08.49.04.jpg

20140220_202506.jpg

Laatst bewerkt:
bulk;)

Niet beter om even te cutten en vanaf daar weer opnieuw gaan bouwen? Ik denk zelf dat ik te weinig massa zal overhouden als ik nu ga cutten... maar is natuurlijk wel mooier om wat droger te staan van de zomer

Je staat op 12% man, blijf gewoon bulken. Als je toch gaat cutten hooguit tot de 10%.

Niet beter om even te cutten en vanaf daar weer opnieuw gaan bouwen? Ik denk zelf dat ik te weinig massa zal overhouden als ik nu ga cutten... maar is natuurlijk wel mooier om wat droger te staan van de zomer

Is maar wat je mooi vindt hè :) Droog zonder massa is ook niks hè. en je staat al vrij droog vind ik.. beachproof iig:cool:

Moet zeggen dat die 12% een gok is. Geen idee of dit ook echt klopt. En stunna je hebt ook wel gelijk t is in principe redelijk beachproof. Denk dat ik me bulk (zit nu op 3400kcal) gewoon doortrek tot de volgende zomer en dan maar is een mooie cut erin gooi! Dan hopelijk flink wat overhouden. Bedankt voor jullie feedback :)

Terug
Naar boven