Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kzou een kleine cut tot 10 % doen, duurt een maandje ofzo en verlies je echt nauwelijks massa. Sta je net wat droger, voel je je net wat prettiger op 't strand en is 't allemaal net wat leuker.
Daar heb je wel gelijk in, al zou ik me nu niet onzeker voelen op t strand. Wat t natuurlijk ook is als ik wat droger ga dat het daarna makkelijker word om weer wat massa te pakken zodra ik weer ga bulken. Ik vind het een lastige beslissing haha
En als je zelf denkt dat anderen het beter weten dan? Wat dan?Je moet nooit keuzes maken gebaseerd op wat anderen denken/vinden.
Denk er dus zelf over na.

Daar heb je wel gelijk in, al zou ik me nu niet onzeker voelen op t strand. Wat t natuurlijk ook is als ik wat droger ga dat het daarna makkelijker word om weer wat massa te pakken zodra ik weer ga bulken. Ik vind het een lastige beslissing haha
Je moet nooit keuzes maken gebaseerd op wat anderen denken/vinden.
Denk er dus zelf over na.
Ja ik denk er teveel over na, dat is het probleem hahaha! That's why ik hier even om wat feedback vraag en wil zien wat jullie ervan vinden.
Ja ik denk er teveel over na, dat is het probleem hahaha! That's why ik hier even om wat feedback vraag en wil zien wat jullie ervan vinden.
Je bent wel erg onzeker wat je moet doen he?Je zou ook gewoon keihard kunnen trainen.

Ja nu vraag je me iets wat ik zelf niet eens weet, ik train altijd strontlui![]()

Och dat weet ik echt niet, ik ga binnenkort naar een seminar, ik zal het eens vragen aan de seminargever![]()

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/voor-werk-opleidingsniveau-362226/index5.htmlWij ook dus, want jij schud ze er altijd zo uit. Ik ben echt niet scherp genoeg om dat allemaal te onthouden, gewoon teveel epic posts hier op het forum.![]()

Kzou een kleine cut tot 10 % doen, duurt een maandje ofzo en verlies je echt nauwelijks massa. Sta je net wat droger, voel je je net wat prettiger op 't strand en is 't allemaal net wat leuker.
2% er af in een maandje? Natty gaat dat niet zo makkelijk, zeker niet als je al op 12% staat. Wss verlies je na 1 week al wat kilo's en oog je droger, maar dat is enkel vocht.