MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Kzou een kleine cut tot 10 % doen, duurt een maandje ofzo en verlies je echt nauwelijks massa. Sta je net wat droger, voel je je net wat prettiger op 't strand en is 't allemaal net wat leuker.

Kzou een kleine cut tot 10 % doen, duurt een maandje ofzo en verlies je echt nauwelijks massa. Sta je net wat droger, voel je je net wat prettiger op 't strand en is 't allemaal net wat leuker.

Daar heb je wel gelijk in, al zou ik me nu niet onzeker voelen op t strand. Wat t natuurlijk ook is als ik wat droger ga dat het daarna makkelijker word om weer wat massa te pakken zodra ik weer ga bulken. Ik vind het een lastige beslissing haha

Niet luisteren naar MikieB man.. AAS heeft zijn hersenen onherstelbaar aangetast!

<3 Mikie

Daar heb je wel gelijk in, al zou ik me nu niet onzeker voelen op t strand. Wat t natuurlijk ook is als ik wat droger ga dat het daarna makkelijker word om weer wat massa te pakken zodra ik weer ga bulken. Ik vind het een lastige beslissing haha

Je moet nooit keuzes maken gebaseerd op wat anderen denken/vinden.
Denk er dus zelf over na.

Ik denk zo, als je tot volgend jaar doorbulkt sta je op 16 of 17 % ofzo dan, dat zuigt. Als je nu een lichte cut doet tot 10 % bouw je daarna wat makkelijker clean verder. Win-win als je 't mij vraagt. Ik zou het iig altijd op zo'n manier doen dat je je zelf het prettigst voelt, 't blijft een soort van hobby zolang je er geen geld mee verdient.

Je moet nooit keuzes maken gebaseerd op wat anderen denken/vinden.
Denk er dus zelf over na.

Ja ik denk er teveel over na, dat is het probleem hahaha! That's why ik hier even om wat feedback vraag en wil zien wat jullie ervan vinden.

Ja ik denk er teveel over na, dat is het probleem hahaha! That's why ik hier even om wat feedback vraag en wil zien wat jullie ervan vinden.

We+must+have+the+same+brain+because+holy++++_262f5cc3b09eb46d735e8a28ed859dbc.jpg

Je chest loopt wel iets achter of niet?

Ja klopt, altijd moeite gehad met het aanspannen van de borst. Pas sinds driekwart jaar gaat me dit wat makkelijker af door middel van mind muscle connection en sindsdien is die al wel wat gegroeit. Heb zoiezo al slechte genen voor borst denk ik. Bankdrukken zit ik nu op 1x105kg

Laatst bewerkt:
Shredding

image.jpg

Je bent wel erg onzeker wat je moet doen he?Je zou ook gewoon keihard kunnen trainen.

2% er af in een maandje? Natty gaat dat niet zo makkelijk, zeker niet als je al op 12% staat. Wss verlies je na 1 week al wat kilo's en oog je droger, maar dat is enkel vocht.

Terug
Naar boven