Ghostcutter
Novice
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
“Cutkuurtje”Uiteraard geen blast dit, para in de cruise?Desalniettemin, goede progress. Ziet er veel beter uit zo!
Knap fysiek, petje af!![]()
Ben niet zo goed in showen maar toch foto gelukt
69 jaar 170 en nu 72 kg
Is dit het 'on' fysiek?
K denk dat dit nog pre cycle is. 😆
4 liter melk? bruh je bent toch geen kalfje of zo?![]()
Mijn armen groeien snel met de 4 liter volle melk per dag strategie.
Ik voel de huid van mijn onderarmen heel strak zitten

Maar 4 liter melk elke dag ga je toch nooit volhouden? Dat is bijna 30 liter melk per weekHaha, ik heb er wel baat bij.
Het is direct 130 gram eiwit en meer dan 2000 calorieen, daarlangs eet ik grotendeels gezonde dingen zoals fruit en avondeten.
Ik vind het prima te doen, ik vind het ook lekker. Over de hele dag krijg ik 4 liter makkelijk weg.Maar 4 liter melk elke dag ga je toch nooit volhouden? Dat is bijna 30 liter melk per week
Ik heb het een tijdje gedaan, ik werd goed sterk maar ook zo bloated als een ballon.Maar 4 liter melk elke dag ga je toch nooit volhouden? Dat is bijna 30 liter melk per week
Alles groeit snel met 4 liter volle melk... Met 4 kg pasta per dag ook trouwens![]()
Mijn armen groeien snel met de 4 liter volle melk per dag strategie.
Ik voel de huid van mijn onderarmen heel strak zitten

Wat lul jij nou weer.... Niet doen EL, niet mee bemoeien... Nope gewoon niet doen.. Melk was vroeger heel anders dan wat ze nu in die pakken en zelf koeien stoppen...
Gewoon niet je hier in mengen... Heel internet staat er vol van hoe slecht dit is... Maar goed aan de andere kant op zijn youtube kanaal verteld die over
iets wat goed voor je zou zijn terwel die aan het roken is... Nope EL.. pak gewoon je heerlijke eiwit volle muffins erbij en geniet van de (onzin) dingen die hier gepost worden.
Alles groeit snel met 4 liter volle melk... Met 4 kg pasta per dag ook trouwens![]()
Shit.. Zei ik dat hard op... Damn it.. ik ga wel in een hoek staan