Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

.... Niet doen EL, niet mee bemoeien... Nope gewoon niet doen.. Melk was vroeger heel anders dan wat ze nu in die pakken en zelf koeien stoppen...
Gewoon niet je hier in mengen... Heel internet staat er vol van hoe slecht dit is... Maar goed aan de andere kant op zijn youtube kanaal verteld die over
iets wat goed voor je zou zijn terwel die aan het roken is... Nope EL.. pak gewoon je heerlijke eiwit volle muffins erbij en geniet van de (onzin) dingen die hier gepost worden.
Shit.. Zei ik dat hard op... Damn it.. ik ga wel in een hoek staan :headbang:
Ik vraag me eigenlijk altijd af hoe dat gaat.

Je typt een hele reactie, een soort gedachtenspinsel alsof je in jezelf aan het praten bent. Dan lees je dat achteraf terug en denk je: ja hoor, dit klinkt niet raar ofzo... Posten maar?

1752577316569.png

Mijn armen groeien snel met de 4 liter volle melk per dag strategie.
Ik voel de huid van mijn onderarmen heel strak zitten

Vergeet één van jouw persoonlijkheden dat jij lactose intolerant bent en jij recent nog in jouw broek hebt gepoept daardoor?

Ok.... Nieuwe betekenis gevonden voor
"Even de darmen kietelen"
Vergeet de nierstenen niet :D

Ik vraag me eigenlijk altijd af hoe dat gaat.

Je typt een hele reactie, een soort gedachtenspinsel alsof je in jezelf aan het praten bent. Dan lees je dat achteraf terug en denk je: ja hoor, dit klinkt niet raar ofzo... Posten maar?
Dat soort dingen vraag ik me nou ook af met wat mensen hier allemaal posten.. ;)

.... Niet doen EL, niet mee bemoeien... Nope gewoon niet doen.. Melk was vroeger heel anders dan wat ze nu in die pakken en zelf koeien stoppen...
Gewoon niet je hier in mengen... Heel internet staat er vol van hoe slecht dit is... Maar goed aan de andere kant op zijn youtube kanaal verteld die over
iets wat goed voor je zou zijn terwel die aan het roken is... Nope EL.. pak gewoon je heerlijke eiwit volle muffins erbij en geniet van de (onzin) dingen die hier gepost worden.

Alles groeit snel met 4 liter volle melk... Met 4 kg pasta per dag ook trouwens :D
Zeg dan gewoon dat rauwe melk van grasgevoerde (in een omgeving waar geen bestrijdingsmiddelen gebruikt worden), antibiotica en vaccinatievrije dieren beter voor je is.

6 liter volle melk op vandaag, 6000+ calorieen in totaal ( met eten meetellen )
79 kg

Screenshot 2025-07-15 181819.png
Screenshot 2025-07-15 181855.png

Alles groeit snel met 4 liter volle melk... Met 4 kg pasta per dag ook trouwens :D
Dus het internet heeft jou bang gemaakt voor melk in de supermarkt... heftig...

Van 6-pack naar chubby in een week... Mmmmelk!

Ik heb het een tijdje gedaan, ik werd goed sterk maar ook zo bloated als een ballon.
Achteraf gezien lijkt het me toch niet zo gezond (ik drink tegenwoordig amandelmelk).
Dan hoop ik dat je hem zelf maakt want de meeste is zo fake als het maar kan.

Inderdaad ga ik op focussen.
Zware BB Shrugs (Niet van die mietige shit met 20kg dumbbells) en dan nog zware kelso shrugs met smith/row machine met chest support, zou gewoon wisselen tussen die 2 op je back/upper days

Zou al snel een wereld van verschil moeten maken als je ze normaal niet train (en gear gebruikt ofc)

Terug
Naar boven