- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer begint je kuur?
Goede basis in ieder geval.
Seth na z’n kuur:
Voelde me niet aangevallen ofz maar wou wel even checken wat ik moest opvatten en of van mij niet vooral de verkeerde dingen in beeld staan terwijl mijn gezonde dingen worden vergeten😅 mijn mening is dat er evenwicht moet zijn dat je wel verkeerde dingen kan doen indien je dit compenseert met goede dingen.Jij begrijpt mij verkeerd. Jij bent mij geen verklaring schuldig. Voor mijn part cut jij door elke dag grammen speed weg te werken en niet te eten.
Het is, nogmaals, enkel grappig dat iemand die dingen even rigoreus doet alleen de andere kant op en met anabolen, drugs en de hele reutemeteut een ander aanspreekt op gezondheid. Dat is alles.
Ke
Mij is geleerd dat als je of of neemt ipv en en dat je moeilijker je eigen schildklier hormonen productie moeilijk weer op gang krijgt maar kan ook bro-science zijn
De schildklier is als een schakelaar. Als je T3 of T4 neemt dan gaat je schildklier uit en als je stopt met die middelen dan gata deze weer aan.Voelde me niet aangevallen ofz maar wou wel even checken wat ik moest opvatten en of van mij niet vooral de verkeerde dingen in beeld staan terwijl mijn gezonde dingen worden vergeten😅 mijn mening is dat er evenwicht moet zijn dat je wel verkeerde dingen kan doen indien je dit compenseert met goede dingen.
Ik ben heel open over de dingen die ik doe en praat er makkelijk over dus ja vandaar snap ik de ironie wel maar als iemand die doorgaans gezondheid vooropgesteld is mijn eerste reactie om te checken of ik dat wel genoeg laat zien
Ke
Mij is geleerd dat als je of of neemt ipv en en dat je moeilijker je eigen schildklier hormonen productie moeilijk weer op gang krijgt maar kan ook bro-science zijn
Kijk, goed nieuws. Ik had paar week na gebruik ook alweer mn normale waardes.De schildklier is als een schakelaar. Als je T3 of T4 neemt dan gaat je schildklier uit en als je stopt met die middelen dan gata deze weer aan.
Mijn zoon, downsyndroom, heeft 12 jaar lang T3 gebruikt en na het stoppen starte zijn schildklier gewoon weer met werken.
Buffe Maik de Boer
T4 nemen heeft weinig nut en je stofwisseling staat niet opeens stil in de nacht als je T3 neemt. Je lichaam doet helemaal niks met die T4 als er genoeg T3 aanwezig is.Kijk, goed nieuws. Ik had paar week na gebruik ook alweer mn normale waardes.
Opzich vind nog wel een voordeel om beide te gebruiken omdat ik wakker en warm word van hoge t3 dus niet verstandig om voor slapen te nemen. T4 zorgt er in dat geval voor dat mn stofwisseling ook snachts aan staat als t3 is uitgewerkt. Zou wel te maken hebben met pieken van t3 terwijl t4 stabiel t3 produceert
Is dat niet alleen/vooral een dingetje als je t3 teveel pushed en ondertussen hoge stress hebt etc?T4 nemen heeft weinig nut en je stofwisseling staat niet opeens stil in de nacht als je T3 neemt. Je lichaam doet helemaal niks met die T4 als er genoeg T3 aanwezig is.
T4 kan overigens ook omgezet worden naar reverse-T3.
Denk dat dit wel de transformatie van het jaar word.
34 kilo verschil? Damnnnn knappe prestatie.
34 in 30 weken34 kilo verschil? Damnnnn knappe prestatie.
Ook dat je aan je huid niet eens ziet dat er iets, laat staan zoveel weg is gegaan.
Petje af!
Brute armen ook! Draai je veel volume of gewoon aanleg?
Aanleg? Denk ik. Vind zelf me armen klein.Brute armen ook! Draai je veel volume of gewoon aanleg?
Is dat niet alleen/vooral een dingetje als je t3 teveel pushed en ondertussen hoge stress hebt etc?