Tommyx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.337
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Niet eens ultra instinct? Tegenvaller…
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net wat sets gedaan
Buff
Wat denk je dat het met je bloeddruk en conditie doet als je in 13 dagen 11 kg bijkomt?
Ja wtf @MarkGripStrength, dit is echt vragen om problemen. Je speelt met je gezondheid man, dat zijn geen grapjesWat denk je dat het met je bloeddruk en conditie doet als je in 13 dagen 11 kg bijkomt?
Ik denk dat jij jouw advies ook even voor je moet houden.@MarkGripStrength Waar ben je mee bezig man! Je gaat nu per direct stoppen met die melk bulk!!!! -20 kilo eraf.
WatIk denk dat jij jouw advies ook even voor je moet houden.

Homooooooo
Dat kwam omdat ik voor de video een paar sets goblet squats, strict press, en kettlebell swings had gedaan...Dat gehijg toont aan dat er iets in de gezondheid verre van goed zit. De hoeveelheid vet die zich vooral rond de buikstreek lijkt te verzamelen zal daar niet aan bijdragen. Pas nou een beetje op jouzelf, jongen.
Hardlopen?? Naar de w.c dan zeker?!Dat kwam omdat ik voor de video een paar sets goblet squats, strict press, en kettlebell swings had gedaan...
Mijn conditie is nog goed en ik doe ook af en toe hardlopen