MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Dat gehijg toont aan dat er iets in de gezondheid verre van goed zit. De hoeveelheid vet die zich vooral rond de buikstreek lijkt te verzamelen zal daar niet aan bijdragen. Pas nou een beetje op jouzelf, jongen.

Klinkt beetje als hoe ik adem haal met de cpap

Als je dan zonodig liters melk moet gaan zuipen.
Kan je dan niet beter die pakken melk van Olivier achterover tikken dan?

86,1kg
Push day

IMG_0658.jpeg

Dat gehijg toont aan dat er iets in de gezondheid verre van goed zit. De hoeveelheid vet die zich vooral rond de buikstreek lijkt te verzamelen zal daar niet aan bijdragen. Pas nou een beetje op jouzelf, jongen.
Dat kwam omdat ik voor de video een paar sets goblet squats, strict press, en kettlebell swings had gedaan...
Mijn conditie is nog goed en ik doe ook af en toe hardlopen

Gast dit is geen levenstijl meer maar een falend experiment. Je was zo lekker bezig. Je hoort overal consistentie is key omdat consistentie key is; ik heb je ondertussen dat zien doen zo zien dat andere dingen zien doen maar nu ben je gewoon gek aan het doen, pak aub een programma op dat vol te houden is op langer termijn dat consistent progressie levert. En gebruik je schizo eens bij de dokter zweer hem dat je cholesterol naar de t*fus is en dat je straks dood gaat zodat hij je een test geeft om je gerust te stellen

Terug
Naar boven