Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Wat een onzin word hier allemaal weer verspreid.

Bodybuilders letten extreem of voeding , supplementen en slaap ect. Een bodybuilder die gebruikt is tegenwoordig gezonden dan een gemiddelde Nederlander.

Feit blijft wel iedereen in de top-sport gebruikt niet alleen bodybuilders.

De meest gezonde mensen kunnen iets overkomen en wij allemaal. Dat blijft niet weg van het feit dat kuren niet gezond voor je is maar je de schade enorm kan beperken met de juiste tools. Zie het als een auto die na een APK-keuring volledig weer de weg op mag rijden na een onderhoud.

Ja er zijn bijwerkingen aan gebonden, maar die heb je ook als je bijvoorbeeld een anti-biotica kuur krijgt of zelfs al bij een paracetamol. En al die drankjes die je nuttigt in het weekend kan ook kanker veroorzaken.

Dit is mijn mening. Iedereen zijn eigen pad/weg. Ik vind een fysiek die enhanced is veel mooier dan naturel.
Een APK-keuring als voorbeeld gebruiken m.b.t. schade door kuren...
Heb jij nou al eens je Theorie Examen gehaald? Zo ja, gefeliciteerd!

Een APK-keuring als voorbeeld gebruiken m.b.t. schade door kuren...
Heb jij nou al eens je Theorie Examen gehaald? Zo ja, gefeliciteerd!
Word aan gewerkt.

Ten tweede, schade kan je ook krijgen door te veel wijntjes, door te veel snoepen ect. Zelfs door de lucht die we nu inademen qua slechte kwaliteit. Alles is schadelijk, zelf het eten wat we eten.

Maar doormidden van bloedonderzoek, supplementatie, medicatie kan je veel schade beperken tot minimaliseren.

Word aan gewerkt.

Ten tweede, schade kan je ook krijgen door te veel wijntjes, door te veel snoepen ect. Zelfs door de lucht die we nu inademen qua slechte kwaliteit. Alles is schadelijk, zelf het eten wat we eten.

Maar doormidden van bloedonderzoek, supplementatie, medicatie kan je veel schade beperken tot minimaliseren.
Screenshot_20260203_181833_Samsung Internet.jpg - 689115

Nou....

Het zijn niet voor niets vooral kinderen van topsporters die nu mooie sier maken.
En die ouders weten ook dat als je een kind van zijn 12de tot zijn 16de kleine hoeveelheden anabolen voert, hij op z'n 18de alsnog ' schoon ' de wereld top kan halen. En bizarre prestaties kan leveren.
Die ouders kennen het speelveld en dan maar mee met de rest.

DDR praktijken.
Denkt u dan bijvoorbeeld dat Adri Van Der Poel Matthieu zijn doping levert ?
En zou Johan Cruyff Jordi veel doping bezorgd hebben destijds denkt u ?

Zelf heb ik SniperX altijd sterk drugs afgeraden.

Laatst bewerkt:
Denkt u dan bijvoorbeeld dat Adri Van Der Poel Matthieu zijn doping levert ?
En zou Johan Cruyff Jordi veel doping bezorgd hebben destijds denkt u ?

Zelf heb ik SniperX altijd sterk drugs afgeraden.
Nee, mvdp niet, laatste ronde wk haalde hij die laatste helling niet, del grosso wel, dus. Denk het niet. Matje mag wel doorfietsen want Nijs en del Grosso komen eraan.
Ik heb jordy nooit zien doen wat Johan elke wedstrijd liet zien. Dus, nee denk het niet. Best veel voetballers wel.
Pogacar... kan eigenlijk teveel. Maar zolang iemand niet positief getest heeft, ist goed.

Ik ben semi-prof geweest en heb buiten amfetamines tegen kater en anabolica met als doel er stoerder uitzien nooit iets opgemerkt.

Bedoel met semi-prof dan dat ik een werkloosheidsuitkering had + winstpremies uitbetaald kreeg. Maar ik had zo door het voetbal toch een hele tijd een normaal goed loon op die manier. Gebruikte buiten misschien amfetamines nooit doping die iets met sport te maken hadden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven