MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Maar wat is voor jou dan een serieuze “gebruiker”??

Iemand die het doel heeft om net zo groot te worden als Ronnie Coleman? Of als Arnold in zijn top tijden?
Of misschien die er gewoon wat gespierd uit wilt zien.

Misschien doet die gene wel omdat die zo'n laag zelfbeeld heeft vanzich zelf en gebruikt om zo lekker in zijn vel tezitten.
Is diegene dan niet serieus bezig?
Als diegene het doet vanwege een laag zelfbeeld van zichzelf vind ik nog triester. En nee je hoeft geen Ronnie Coleman te worden dat gaat ook niet. Maar jezelf helemaal vol proppen zonder wedstrijd ambities o.i.d zonder ook maar de drang te hebben om ver te komen vind ik onnodig. Neemt niet weg dat je op een lage dosis prima fysiek kan behalen en behouden en dat begrijp ik wel als iemand dat doet.

489.jpg - 689087
Naturel zonder te cutten, bijna 60 en uber gezond.
@Brownie , dit is werk in progressie, check uitslag contest '24 voor vooruitgang. 2026 of 2027 wordt beter, geen haast, ben blij dat het kan, hoe langer de weg, hoe langer de reis.

Laatst bewerkt:
Als diegene het doet vanwege een laag zelfbeeld van zichzelf vind ik nog triester. En nee je hoeft geen Ronnie Coleman te worden dat gaat ook niet. Maar jezelf helemaal vol proppen zonder wedstrijd ambities o.i.d zonder ook maar de drang te hebben om ver te komen vind ik onnodig. Neemt niet weg dat je op een lage dosis prima fysiek kan behalen en behouden en dat begrijp ik wel als iemand dat doet.
Ja precies dat vind jij.
Maar het hele punt is.
Wie ben jij omdat dat tebepalen over een ander?
Fred he?? Wat vind jij nou leuk om te doen in het leven?

Wat een onzin word hier allemaal weer verspreid.

Bodybuilders letten extreem of voeding , supplementen en slaap ect. Een bodybuilder die gebruikt is tegenwoordig gezonden dan een gemiddelde Nederlander.

Feit blijft wel iedereen in de top-sport gebruikt niet alleen bodybuilders.

De meest gezonde mensen kunnen iets overkomen en wij allemaal. Dat blijft niet weg van het feit dat kuren niet gezond voor je is maar je de schade enorm kan beperken met de juiste tools. Zie het als een auto die na een APK-keuring volledig weer de weg op mag rijden na een onderhoud.

Ja er zijn bijwerkingen aan gebonden, maar die heb je ook als je bijvoorbeeld een anti-biotica kuur krijgt of zelfs al bij een paracetamol. En al die drankjes die je nuttigt in het weekend kan ook kanker veroorzaken.

Dit is mijn mening. Iedereen zijn eigen pad/weg. Ik vind een fysiek die enhanced is veel mooier dan naturel.

Dat sowieso, daarom zeg ik als je echt die ambitie hebt om het ver te schoppen. Zeker doen.

Voor gewoon hobby en wetende dat je rond je 40ste levensjaar toch permanent op trt gaat en vervolgens het grote deel vann je massa verliezen gaat en er nooit wat er mee bereikt hebt is het een beetje zonde.
Dit is ook echt bullshit. Ken genoeg gasten die na jaren kuren op TRT heel veel van hun massa kunnen behouden. Vriend van uit Amsterdam is 54 en nog steeds een monster , wel minder hard en droog. Is ook per persoon afhankelijk

@Seth_fit het is prima zo, nu zie je er al super goed uit, maak het niet te groot, het wordt niet altijd mooier. Succes, in jouw traject heb ik ook wel vertrouwen, net ak of Wouter etc.

Maar als ik hier wedstrijd bb zie die gebruiken en anderen coachen terwijl ze zich zelf geen benen kunnen bouwen... heb ik gegeten en gedronken.

Ik zei altijd dat als ik internationaal potten had kunnen breken met strongman ik gebruik serieus had overwogen maar echt niet om wat wedstrijden rond de kerk te doen of over het strand of op een festival te paraderen.
Exact dezelfde reden dat ik nooit EPO gebruikt heb voor hardloopwedstrijden.

Dit is ook echt bullshit. Ken genoeg gasten die na jaren kuren op TRT heel veel van hun massa kunnen behouden. Vriend van uit Amsterdam is 54 en nog steeds een monster , wel minder hard en droog. Is ook per persoon afhankelijk
Licht ook aan de bodyweight, 80-90kg droog waarschijnlijk wel, maar iemand die 100-115kg droog is die behoud echt niet alles op trt dosering

Wat een onzin word hier allemaal weer verspreid.

Bodybuilders letten extreem of voeding , supplementen en slaap ect. Een bodybuilder die gebruikt is tegenwoordig gezonden dan een gemiddelde Nederlander.

Feit blijft wel iedereen in de top-sport gebruikt niet alleen bodybuilders.

De meest gezonde mensen kunnen iets overkomen en wij allemaal. Dat blijft niet weg van het feit dat kuren niet gezond voor je is maar je de schade enorm kan beperken met de juiste tools. Zie het als een auto die na een APK-keuring volledig weer de weg op mag rijden na een onderhoud.

Ja er zijn bijwerkingen aan gebonden, maar die heb je ook als je bijvoorbeeld een anti-biotica kuur krijgt of zelfs al bij een paracetamol. En al die drankjes die je nuttigt in het weekend kan ook kanker veroorzaken.

Dit is mijn mening. Iedereen zijn eigen pad/weg. Ik vind een fysiek die enhanced is veel mooier dan naturel.
Ieder zijn ding, maar ga de bijwerkingen van AAS alsjeblieft niet vergelijken met de bijwerkingen van antibiotica (waar overigens sowieso een medische noodzaak voor is, nogal een verschil). Dat is echt een heel ander kaliber.

Dat mensen AAS willen gebruiken, moeten ze zelf weten, maar ga niet doen alsof het gezond is.

Tuurlijk kan je op trt een goed fysiek bouwen en behouden (mits je geen terugval krijgt om wat voor reden) maar ik doel op jarenlange blasts van meer dan 1gram + met 19 nors erin wat compleet onzin is als je geen wedstrijdambities hebt.

Zo een fysiek die is gebouwd met zulke hoge doseringen ga je gewoon inleveren zodra je na een trt dosering gaat of een hele lage cruise. Dan kan je beter iets bouwen waar je van weet zodra ik op een trt ga blijf ik dit behouden en ziet je kop er ook nog een beetje normaal uitgebleven.

Ieder zijn ding, maar ga de bijwerkingen van AAS alsjeblieft niet vergelijken met de bijwerkingen van antibiotica (waar overigens sowieso een medische noodzaak voor is, nogal een verschil). Dat is echt een heel ander kaliber.

Dat mensen AAS willen gebruiken, moeten ze zelf weten, maar ga niet doen alsof het gezond is.
Ik benadruk ook dat het niet gezond is.

Te zwaar trainen met een slechte vorm is ook niet gezond voor een mens zo kunnen we nog wel even door gaan hier :D.
Mijn oma zei altijd gewoon ja zeggen dan houden ze vanzelf op...
Dus...
Ja..

Onzin, voor de meeste sporten kun je perfect natural aan de top komen.
Nou....

Het zijn niet voor niets vooral kinderen van topsporters die nu mooie sier maken.
En die ouders weten ook dat als je een kind van zijn 12de tot zijn 16de kleine hoeveelheden anabolen voert, hij op z'n 18de alsnog ' schoon ' de wereld top kan halen. En bizarre prestaties kan leveren.
Die ouders kennen het speelveld en dan maar mee met de rest.

DDR praktijken.

Nou....

Het zijn niet voor niets vooral kinderen van topsporters die nu mooie sier maken.
En die ouders weten ook dat als je een kind van zijn 12de tot zijn 16de kleine hoeveelheden anabolen voert, hij op z'n 18de alsnog ' schoon ' de wereld top kan halen. En bizarre prestaties kan leveren.
Die ouders kennen het speelveld en dan maar mee met de rest.

DDR praktijken.
Of mss genen ?

Terug
Naar boven