MarkGripStrength
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat mij zo er aan tegen zit is, dan heb je een echt groot mooi fysiek gebouwd, vervolgens heeft dat een prijskaartje waaronder dus dat snelle verouderen van je gezicht, naja prima allemaal. Maar stel je krijgt effe een keer een tegenslag waardoor je een tijdje eruit ligt, je blijft niet op die hoge blast’s zitten dan, dus je gaat terug naar een trt/cruise, je zakt als een kaartenhuis weer in elkaar, maar vervolgens zit je wel met de schade die je hebt aangericht aan je kop, zal wel wat bijtrekken. Maar voor het grote deel ben je gewoon fked, dus dan ben je en weer back 2 skinny en je uiterlijk is om zeep geholpen. Verder als je echt de ambitie hebt om wedstrijden te doen en het ver wilt schoppen en dit je levensstijl is snap ik het wel. Maar voor hobby, kan je het beter laag gedoseerd houden en daar zover mogelijk op komen. Dan heb je ook niet zo die pieken en dalen.Kan wel, maar dan had je natty moeten blijven. Wezenlijk verschil met vorig jaar. Jammer man, uitkijken dat je er straks niet als 30+er bij gaat lopen terwijl je net 20 bent.
Part of the game toch?Wat mij zo er aan tegen zit is, dan heb je een echt groot mooi fysiek gebouwd, vervolgens heeft dat een prijskaartje waaronder dus dat snelle verouderen van je gezicht, naja prima allemaal. Maar stel je krijgt effe een keer een tegenslag waardoor je een tijdje eruit ligt, je blijft niet op die hoge blast’s zitten dan, dus je gaat terug naar een trt/cruise, je zakt als een kaartenhuis weer in elkaar, maar vervolgens zit je wel met de schade die je hebt aangericht aan je kop, zal wel wat bijtrekken. Maar voor het grote deel ben je gewoon fked, dus dan ben je en weer back 2 skinny en je uiterlijk is om zeep geholpen. Verder als je echt de ambitie hebt om wedstrijden te doen en het ver wilt schoppen en dit je levensstijl is snap ik het wel. Maar voor hobby, kan je het beter laag gedoseerd houden en daar zover mogelijk op komen. Dan heb je ook niet zo die pieken en dalen.
Dat sowieso, daarom zeg ik als je echt die ambitie hebt om het ver te schoppen. Zeker doen.
Dat is dan toch zijn keuze?Dat sowieso, daarom zeg ik als je echt die ambitie hebt om het ver te schoppen. Zeker doen.
Voor gewoon hobby en wetende dat je rond je 40ste levensjaar toch permanent op trt gaat en vervolgens het grote deel vann je massa verliezen gaat en er nooit wat er mee bereikt hebt is het een beetje zonde.

Ik zei altijd dat als ik internationaal potten had kunnen breken met strongman ik gebruik serieus had overwogen maar echt niet om wat wedstrijden rond de kerk te doen of over het strand of op een festival te paraderen.Dat sowieso, daarom zeg ik als je echt die ambitie hebt om het ver te schoppen. Zeker doen.
Ieder zijn keuze. Gaat mij er om dat men niet moet denken dat kuren gezond is. Terugkijkend had ik ook liever nooit gekuurd. ( maar ja, dat is achteraf een aap in de kont kijken)Dat sowieso, daarom zeg ik als je echt die ambitie hebt om het ver te schoppen. Zeker doen.
Voor gewoon hobby en wetende dat je rond je 40ste levensjaar toch permanent op trt gaat en vervolgens het grote deel vann je massa verliezen gaat en er nooit wat er mee bereikt hebt is het een beetje zonde.
Ik doel ook niet specifiek op iemand hier, in ze algemeen. Verder respecteer ik iedereen zijn/haar keuze daarin.Dat is dan toch zijn keuze?
Daar kiest hij dan toch voor?
En zo kunnen we nog wel even door gaan.![]()
Mocht het een obesitas rokers drinkers drugsgebruikers forum zijn, dan was je bijdrage misschien zinvol geweest.Ben het qua levensjaren gedeeltelijk wel met je eens maar het is wel een keuze die bij de persoon zelf ligt.
Dat kuren niet goed is voor je gezondheid weet iedereen maar de hoeveelheid obesitas, rokers, drinkers en drugsgebruikers liggen doorgaans eerder in de kist en hier hoor je niemand over.
Ieder zijn keuze. Gaat mij er om dat men niet moet denken dat kuren gezond is. Terugkijkend had ik ook liever nooit gekuurd. ( maar ja, dat is achteraf een aap in de kont kijken)
Die topics zijn er ook gewoon en kan je vinden met de zoekfunctieMocht het een obesitas rokers drinkers drugsgebruikers forum zijn, dan was je bijdrage misschien zinvol geweest.
Dat vind ik lastig. Maar ik ben te vaak ingehaald door mensen die 2 jaar trainen en nog 2 jaar later er weer bijlopen als 5 jaar geleden.Ik doel ook niet specifiek op iemand hier, in ze algemeen. Verder respecteer ik iedereen zijn/haar keuze daarin.
Wasr zie jij een vraagteken?Die topics zijn er ook gewoon en kan je vinden met de zoekfunctie
Dit is een forum, weet je toch
Kun jij misschien gewoon naar school gaan ipv naar de sportschool. Kun je daarna misschien weer mee doen hier.
Het stukje van het “ geen respect hebben voor gebruikers” ben ik het niet mee eens.Dat vind ik lastig. Maar ik ben te vaak ingehaald door mensen die 2 jaar trainen en nog 2 jaar later er weer bijlopen als 5 jaar geleden.
Tis gelukkig allemaal tijdelijk, maar respect, neuh.
Als je mee wil praten in het laats genomen foto topic mag je ook wel een keer een foto van jezelf hier plaatsen. Die zie ik helaas nooit van jouKun jij misschien gewoon naar school gaan ipv naar de sportschool. Kun je daarna misschien weer mee doen hier.
Maar wat is voor jou dan een serieuze “gebruiker”??Het stukje van het “ geen respect hebben voor gebruikers” ben ik het niet mee eens.
Ja kom je net een half jaar een sportschool binnen heb je 0.0 kennis over training/voeding/gebruik ben ik ook op tegen. Maar voor de serieuze “gebruiker” die alles op alles er voor wilt geven, om ze doelen te behalen en daar elke dag gedisciplineerd mee
Bezig is heb ik zeker respect !
Je kunt beter advies geven, 99 van de 100 gaat toch wel gebruiken.Waarom blijf je dan advies geven, ipv te ontmoedigen. Tegen de tijd dat ze 50 of 60 zijn, sturen ze je bad-karma.