XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Mja gaat toch iets niet goed, misschien wat anders proberen..Je bovenarm lijkt net zo dik als je bovenbeen, hoezo groeien die wel dan?

Bovenarm is 43 cm bovenbeen 70 dus dat zal wel gezichtsbedrog zijn. Tja verder gewoon hard doorbeulen en lekker blijven focusen op de beentjes :cool:

Bovenarm is 43 cm bovenbeen 70 dus dat zal wel gezichtsbedrog zijn. Tja verder gewoon hard doorbeulen en lekker blijven focusen op de beentjes :cool:

70cm bovenbeen is al redelijk wat. Op je lengte lijkt dat minder, maar door je houding op de foto komen je benen ook niet tot hun recht

Maar bovendien heeft GPRO wel gelijk :)
Mijn benen moeten gewoon nog groter worden en hoe dat maakt niet uit :)

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Maar bovendien heeft GPRO wel gelijk :)
Mijn benen moeten gewoon nog groter worden en hoe dat maakt niet uit :)

backshot_zps14a60d4b.jpg

TOMORROW FIBO :D

Mensen kijken enkel naar je kuiten, die idd wel massa missen.
Bovenbenen zijn wel ok :)

24q4tiv.jpg

XD let niet op me tenen haha, en ja ik heb maat 48/49 :(

Side chest. Posing skills not included

uploadfromtaptalk1396806654152.jpg

geil

holy shit is dat striae op je bicep?

70cm bovenbeen is al redelijk wat. Op je lengte lijkt dat minder, maar door je houding op de foto komen je benen ook niet tot hun recht
Ik wil niet lullig doen, maar die van mij zitten halverwege de 60, en ik ben toch heel wat kleiner. Er zit vorm op zijn benen, en ze zien er ook niet ongetraind uit vind ik, maar om nu te zeggen dat 70cm redelijk wat is voor iemand van bijna 2m?

Ik wil niet lullig doen, maar die van mij zitten halverwege de 60, en ik ben toch heel wat kleiner. Er zit vorm op zijn benen, en ze zien er ook niet ongetraind uit vind ik, maar om nu te zeggen dat 70cm redelijk wat is voor iemand van bijna 2m?

volgens mij heb ik niet eens 60cm :roflol:

:roflol: wut?! ik zit ook halverwege de 60

Vanaf welk punt meten jullie benen?

pics patricia

hmmm, die female thighs of peace:tanden::kiss:
pics pls

Een slechte pose om zijn benen te beoordelen.
En om een voorbeeld te noemen: mitrenz zijn wheelz zijn 69cm en dat zijn flinke apparaten. Als je groter bent lijkt het uiteraard allemaal wat minder, maar dan nog is 70cm al redelijk wat.

Een slechte pose om zijn benen te beoordelen.
En om een voorbeeld te noemen: mitrenz zijn wheelz zijn 69cm en dat zijn flinke apparaten. Als je groter bent lijkt het uiteraard allemaal wat minder, maar dan nog is 70cm al redelijk wat.
Weinig kans dat hij op 70cm zit, not even close :roflol:

Terug
Naar boven