Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Halverwege quad
Ik ga voorlopig geen foto's maken; veel te veel gerammel aan mijn lijf waardoor mijn lijf niet als mijn lijf voelt
Maar als jij liever denkt dat ik spillepootjes heb, dan moet je dat vooral doen. Het was geen verkapte -kijk mij buffe benen hebben- post. Ik vind het gewoon verbazend dat dat bij die lengte al veel zou zijn.Idd geen goede pose ervoor, al valt zijn sweep wel mooi op (sweep is dat toch?).Een slechte pose om zijn benen te beoordelen.
En om een voorbeeld te noemen: mitrenz zijn wheelz zijn 69cm en dat zijn flinke apparaten. Als je groter bent lijkt het uiteraard allemaal wat minder, maar dan nog is 70cm al redelijk wat.
nu maffiabaas weer met zijn 70 cm quadsUh, natuurlijk wel?Dat hij lang is boeit verder toch niet? 70cm is gwoon 70 cm
vertel

Ben je serieus? Ik hoop het niet. Net alsof 100kg er op 1m75 hetzelfde uitziet als 100kg (met hetzelfde vet) op 2m.
71 cm:
http://www.dailymail.co.uk/news/art...Robert-F-rstemanns-freaky-28-inch-thighs.html
nu maffiabaas weer met zijn 70 cm quads
Wel gek dat hij maar 70cm benen heeft. Zou op zijn minst 80cm schatten bij hem.
had zojuist ff het gevoel dat ik na mijn cut, samen met een hoop vet, ook weer iets wat lijkt op spiermassa aan het winnen ben. Raar zeg, lijk wel bobbydaboer
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja raar he, terwijl ik zelden biceps triceps geisoleerd train voor hypertrofie, stukje genetics en hoog vp
"Like I said...You have the lower body and you have no upper body, you got a problem building...wait a minute. You have the upper body, and you have no legs, you got a problem building your legs. You have the upper...you have the lower body and you don't have the upper body, the upper body, it is easier to build. So if you have the lower body and you don't have the upper body, it is easier to build the upper body. You have the upper body and you don't have the legs, you got a problem building the lower body... No, you don't understand. You have the upper body, but you don't have the lower body, you got a problem building downstairs. You got the up- legs on the bottom, it is easier to build on the top, so you don't have much as a problem. Yeah." Jason Genovaik curl me dood en ze willen nog steeds niet groeien. Bij benen is het andersom. Ik hoef maar aan squatten te denken en ze groeien als kool.
had zojuist ff het gevoel dat ik na mijn cut, samen met een hoop vet, ook weer iets wat lijkt op spiermassa aan het winnen ben. Raar zeg, lijk wel bobbydaboer
![]()