MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Doe je stiekem bodybuilding routine dia eppie?

Inderdaad gemeten op het dikste punt net zoals je dat bij de biceps ook doet;)

Vanmiddag een bezoekje aan me moeder gebracht, me ma wilde een vergelijkings foto van me broertje en mij hij is 14 jaar haha:rolleyes: vond het wel een coole foto om te delen. Probeer hem ook langzaam aan het sporten te brengen, helemaal omdat die vorig jaar diabetes heeft gekregen:(

IMG-20140406-WA0001.jpg

Vanmiddag een bezoekje aan me moeder gebracht, me ma wilde een vergelijkings foto van me broertje en mij hij is 14 jaar haha:rolleyes: vond het wel een coole foto om te delen. Probeer hem ook langzaam aan het sporten te brengen, helemaal omdat die vorig jaar diabetes heeft gekregen:(

nice pic man..!

dorian_zps86b17fc3.jpg

Pic van vandaag met dorian. awesome

dikke arm man

Ben nog steeds ecto :S all natural dat wel.

Thx bro

Thnx voor de heads-up. Ik vroeg het me al af

"Like I said...You have the lower body and you have no upper body, you got a problem building...wait a minute. You have the upper body, and you have no legs, you got a problem building your legs. You have the upper...you have the lower body and you don't have the upper body, the upper body, it is easier to build. So if you have the lower body and you don't have the upper body, it is easier to build the upper body. You have the upper body and you don't have the legs, you got a problem building the lower body... No, you don't understand. You have the upper body, but you don't have the lower body, you got a problem building downstairs. You got the up- legs on the bottom, it is easier to build on the top, so you don't have much as a problem. Yeah." Jason Genova

:roflol::roflol::roflol:

"Like I said...You have the lower body and you have no upper body, you got a problem building...wait a minute. You have the upper body, and you have no legs, you got a problem building your legs. You have the upper...you have the lower body and you don't have the upper body, the upper body, it is easier to build. So if you have the lower body and you don't have the upper body, it is easier to build the upper body. You have the upper body and you don't have the legs, you got a problem building the lower body... No, you don't understand. You have the upper body, but you don't have the lower body, you got a problem building downstairs. You got the up- legs on the bottom, it is easier to build on the top, so you don't have much as a problem. Yeah." Jason Genova

hahaha fak man xD filmpje dr ff bij gezocht.
Wat een downie
https://www.youtube.com/watch?v=i2DmBFd5Vuc

Haha jezus wat een halve tamme, daar komt echt helemaal niks uit

Net beetje abs getraind, foto dus (op abs na) koud. Abs en traps aangespannen
Alles heeft werk nodig, maar schouders het meest.

front7-4-14_zps5184e1bb.jpg

uploadfromtaptalk1396806654152.jpg

Side chest. Posing skills not included
Nice, lekker aan het gainen zo te zien. Goed bezig!!
had zojuist ff het gevoel dat ik na mijn cut, samen met een hoop vet, ook weer iets wat lijkt op spiermassa aan het winnen ben. Raar zeg, lijk wel bobbydaboer

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Haha goed bezig man, beetje vergelijkbaar fysiek :)

dorian_zps86b17fc3.jpg

Pic van vandaag met dorian. awesome

Epic, moest je betalen voor de foto of ging hij gewoon met iedereen op de foto?

Nice, lekker aan het gainen zo te zien. Goed bezig!!

Haha goed bezig man, beetje vergelijkbaar fysiek :)

Epic, moest je betalen voor de foto of ging hij gewoon met iedereen op de foto?

dorian was heel relaxt, toffe kerel. Die wou gewoon prima op de foto met mensen. Cutler was gewoon een ****ing zak, die wou alleen weten of je iets kocht, en dan nog geen foto, coleman wou alleen foto als je een foto liet signeren voor 10 euro, en roelie winklaar was strontchagrijnig.

Heb ook nog pic met Rich Piana, echt een heeeeele chille gast. En met Furious pete :D

dorian was heel relaxt, toffe kerel. Die wou gewoon prima op de foto met mensen. Cutler was gewoon een ****ing zak, die wou alleen weten of je iets kocht, en dan nog geen foto, coleman wou alleen foto als je een foto liet signeren voor 10 euro, en roelie winklaar was strontchagrijnig.

Heb ook nog pic met Rich Piana, echt een heeeeele chille gast. En met Furious pete :D

Furious Pete heb ik niet gezien, jammer!

Persoonlijk vond ik Victor Martinez de meest chille gast. Roelly was tegen mij wel vriendelijk!
25hpso8.jpg
2udwb5j.jpg

Nog 5 weekjes cutten om de 1 year transformation pics te maken.

Furious Pete heb ik niet gezien, jammer!

Persoonlijk vond ik Victor Martinez de meest chille gast. Roelly was tegen mij wel vriendelijk!
25hpso8.jpg
2udwb5j.jpg

Nog 5 weekjes cutten om de 1 year transformation pics te maken.

had er misschien mee te maken dat ik m pas rond 5 zag.. zal ie t wel zat zijn geweest. Had ook al zn rode trainingspak aan. Nice pics man

Goed fysiek JW! mirin hard

Terug
Naar boven