- Waardering
- 75
Oh dat verklaart een boel. Kan lengte niet zien in app.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

2x bw squatten? Denk niet dat de meerderheid dat hier gaat halen hoor, lang niet.

2x bw squatten? Denk niet dat de meerderheid dat hier gaat halen hoor, lang niet.
kon ik maar dl wat jij dl

hahahaIk geef geen coaching. Weet niet hoe je daarbij komt. Heb ik nergens vermeld.
En ophoging van cals is niet alleen kip en rijst.
Ga ik jullie ook nog vertellen dat het zonder cardio is gegaan.
En verklaren kan ik het niet. Laat het gemiddeld 4000 zijn dan nog is het funny.
Wat ik ermee wil aantonen is dat, de berekeningen en onderhouds niveau leuk zijn als basis.
Er wordt altijd aangegeven dat als je wilt cutten je dat met minus 200kcals per 1 a 2 weken moet bekijken en dan bijsturen. Om aan te geven dat het geen wet is maar een gemiddelde om vanuit te werken. Pak daarbij mijn hogere leeftijd. En het niet weten hoe en waar mijn lijf op reageert.
Beetje flauw om dan mijn eerste wedstrijd erbij te halen en dan nog verkeerde plaatst te vermelden ook.
Prima als je het niks vind. Mag je gewoon zeggen, maar niks gaan verzinnen.
Ik verrijk niemand. Schrijf mijn log omdat ik dat leuk vind.
Ty,
Je mag ze wel even een tijdje van me lenen hoor :$
Moeten ze wat beter hun best doen met benen trainen.
Een 2x bw squat is echt niet bijzonder sterk en is iets wat praktisch iedereen wel kan halen. Overigens hebben bodyweight:bar weight verhoudingen weinig betekenis. Een 300 @ 150 bw squat, een 200 @ 100 bw squat en een 150 @ 75 bw squat zijn verre van even indrukwekkend.
Een 2x bw squat is echt niet bijzonder sterk en is iets wat praktisch iedereen wel kan halen. Overigens hebben bodyweight:bar weight verhoudingen weinig betekenis. Een 300 @ 150 bw squat, een 200 @ 100 bw squat en een 150 @ 75 bw squat zijn verre van even indrukwekkend.

Ik reageerde alleen op floor die zei dat hij de indruk had dat bijna iedereen een squat heeft van 2x bw, waarop ik zeg dat dat lang niet zo is. Hiermee zeg ik niks over hoe indrukwekkend of bijzonder dit wel of niet zou zijn. En jullie gaan mij niet vertellen dat de meeste mensen op dit forum een squat van 160kg+ hebben.

Denk dat zon 10a20% Zijn benen niet of nouwelijks traint! Mischien een leuk forum bericht iedee iedereen ze bench en squat verhouding te posten dan kan je een globaal beeld krijgen of bestaat deze al haha![]()

Hahaha klopt maar ik squat wel hoor alleen ben er als warschijnlijk wel meer mensen pas veel later mee begonnen. en daar ligt ook zeker een verbeter punt voor me volgende bulk!Ik zou niet te hard praten als je bench gelijk is aan je squat.![]()
Hahaha klopt maar ik squat wel hoor alleen ben er als warschijnlijk wel meer mensen pas veel later mee begonnen. en daar ligt ook zeker een verbeter punt voor me volgende bulk!