- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jongens wel even wat meer respect voor RON, hij is natuurlijk wel 1e geworden in een gigantische line-up, en verrijkt hier leden op het forum met zijn jarenlange kennis van de sport en geeft zelfs coaching.
Ik geef geen coaching. Weet niet hoe je daarbij komt. Heb ik nergens vermeld.
En ophoging van cals is niet alleen kip en rijst.
Ga ik jullie ook nog vertellen dat het zonder cardio is gegaan.
En verklaren kan ik het niet. Laat het gemiddeld 4000 zijn dan nog is het funny.
Wat ik ermee wil aantonen is dat, de berekeningen en onderhouds niveau leuk zijn als basis.
Er wordt altijd aangegeven dat als je wilt cutten je dat met minus 200kcals per 1 a 2 weken moet bekijken en dan bijsturen. Om aan te geven dat het geen wet is maar een gemiddelde om vanuit te werken. Pak daarbij mijn hogere leeftijd. En het niet weten hoe en waar mijn lijf op reageert.
Beetje flauw om dan mijn eerste wedstrijd erbij te halen en dan nog verkeerde plaatst te vermelden ook.
Prima als je het niks vind. Mag je gewoon zeggen, maar niks gaan verzinnen.
Ik verrijk niemand. Schrijf mijn log omdat ik dat leuk vind.
En ophoging van cals is niet alleen kip en rijst.
Ga ik jullie ook nog vertellen dat het zonder cardio is gegaan.
En verklaren kan ik het niet. Laat het gemiddeld 4000 zijn dan nog is het funny.
Wat ik ermee wil aantonen is dat, de berekeningen en onderhouds niveau leuk zijn als basis.
Er wordt altijd aangegeven dat als je wilt cutten je dat met minus 200kcals per 1 a 2 weken moet bekijken en dan bijsturen. Om aan te geven dat het geen wet is maar een gemiddelde om vanuit te werken. Pak daarbij mijn hogere leeftijd. En het niet weten hoe en waar mijn lijf op reageert.
Beetje flauw om dan mijn eerste wedstrijd erbij te halen en dan nog verkeerde plaatst te vermelden ook.
Prima als je het niks vind. Mag je gewoon zeggen, maar niks gaan verzinnen.
Ik verrijk niemand. Schrijf mijn log omdat ik dat leuk vind.
Oh ik dacht dat hij 2e was geworden in een klasse met 2 deelnemers?Jongens wel even wat meer respect voor RON, hij is natuurlijk wel 1e geworden in een gigantische line-up, en verrijkt hier leden op het forum met zijn jarenlange kennis van de sport en geeft zelfs coaching.

4700kcals ben ik in no-time 140kg o_O
---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------
10-11%

4700 cals heb ik op ge dirty gebulkt maar kreeg een pens waar je u tegen zegt.![]()
Ach, 4700
laat t er gemiddeld 4000 zijn
kan ook 3500 zijn geweest
afgerond naar beneden 3000
sommige dagen 2500
rustdagen 2200
Zo gaat t hard