XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Alsof die zoveel kcals aan droge rijst met kip kan wegwerken

Laatst bewerkt:
t3 gewoon op 300 mcg zetten! No problemo

4700kcal en afvallen... Denk dat je Skatermarvin dan even een pm mag sturen, er zal een hele nieuwe wereld voor hem open gaan.

Jongens wel even wat meer respect voor RON, hij is natuurlijk wel 1e geworden in een gigantische line-up, en verrijkt hier leden op het forum met zijn jarenlange kennis van de sport en geeft zelfs coaching.

en dan zit ik met een kcal behoefte van een kleutermeisje. op 2500 kcals val ik nog minimaal af :roflol:

Jongens wel even wat meer respect voor RON, hij is natuurlijk wel 1e geworden in een gigantische line-up, en verrijkt hier leden op het forum met zijn jarenlange kennis van de sport en geeft zelfs coaching.

Ik geef geen coaching. Weet niet hoe je daarbij komt. Heb ik nergens vermeld.
En ophoging van cals is niet alleen kip en rijst.
Ga ik jullie ook nog vertellen dat het zonder cardio is gegaan.
En verklaren kan ik het niet. Laat het gemiddeld 4000 zijn dan nog is het funny.
Wat ik ermee wil aantonen is dat, de berekeningen en onderhouds niveau leuk zijn als basis.
Er wordt altijd aangegeven dat als je wilt cutten je dat met minus 200kcals per 1 a 2 weken moet bekijken en dan bijsturen. Om aan te geven dat het geen wet is maar een gemiddelde om vanuit te werken. Pak daarbij mijn hogere leeftijd. En het niet weten hoe en waar mijn lijf op reageert.
Beetje flauw om dan mijn eerste wedstrijd erbij te halen en dan nog verkeerde plaatst te vermelden ook.
Prima als je het niks vind. Mag je gewoon zeggen, maar niks gaan verzinnen.
Ik verrijk niemand. Schrijf mijn log omdat ik dat leuk vind.

En verklaren kan ik het niet. Laat het gemiddeld 4000 zijn dan nog is het funny.
Wat ik ermee wil aantonen is dat, de berekeningen en onderhouds niveau leuk zijn als basis.
Er wordt altijd aangegeven dat als je wilt cutten je dat met minus 200kcals per 1 a 2 weken moet bekijken en dan bijsturen. Om aan te geven dat het geen wet is maar een gemiddelde om vanuit te werken. Pak daarbij mijn hogere leeftijd. En het niet weten hoe en waar mijn lijf op reageert.
Beetje flauw om dan mijn eerste wedstrijd erbij te halen en dan nog verkeerde plaatst te vermelden ook.

Ron ik vind het super wat je doet en je bent een aanwinst voor het forum. Ga zo door en ik hoop dat je in de toekomst van die geniale motivationals blijft verzinnen. Ik hoop later over net zo veel dedicatie als jou te mogen beschikken.

Groet,

Rob

Ook iets van tegenwoordig. Men neemt coaching maar coacht zelf weer iemand anders. Ga je toch afvragen hoe erg de kennis degradeert per linie. Volgens mij loopt die coaching reeks van Ron z'n slachtoffer ook nog 5 treden omhoog.

Je kan gewoon niet afvallen als je meer eet dan dat je onderhoud van je vraagt. Dat jij je dat door die coach van je laat wijsmaken is een ander verhaal. Geloof mij maar, als jij meer eet dan dat je nodig, je valt echt niet af hoor.

Mensen val Ron aub niet aan, hij heeft zijn sporen lang en breed verdient in de bodybuilding en weet derhalve waar hij het over heeft. Zulke mensen zouden er meer moeten zijn. Ron kan je gewoon blindelings volgen, hij heeft het beste met iedereen voor.

Oh ik dacht dat hij 2e was geworden in een klasse met 2 deelnemers? :scratch:

Voel me nogal plat nu tijdens het cutten maar agh me doel dit jaar was shredded worden dus moet volhouden! Volgend jaar clean bulken. Hoeveel procent zal dit zijn of is dat niet te zien zo? ???:D

55585z.jpg

Bicep pompeeh

sxc2gj.jpg

4700kcals ben ik in no-time 140kg o_O

---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

10-11%

4700kcals ben ik in no-time 140kg o_O

---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

10-11%

Okee! mooii! nog even 2 procentjes doorgaan dan:cool:

4700 cals heb ik op ge dirty gebulkt maar kreeg een pens waar je u tegen zegt. :o

Netjes! Mooie biceps ook, jelly.

Word ook alleen maar lichter op 4700kcal. dat ecto genen

Ach, 4700
laat t er gemiddeld 4000 zijn
kan ook 3500 zijn geweest
afgerond naar beneden 3000
sommige dagen 2500
rustdagen 2200

Zo gaat t hard

Terug
Naar boven