AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik geef geen coaching. Weet niet hoe je daarbij komt. Heb ik nergens vermeld.
En ophoging van cals is niet alleen kip en rijst.
Ga ik jullie ook nog vertellen dat het zonder cardio is gegaan.
En verklaren kan ik het niet. Laat het gemiddeld 4000 zijn dan nog is het funny.
Wat ik ermee wil aantonen is dat, de berekeningen en onderhouds niveau leuk zijn als basis.
Er wordt altijd aangegeven dat als je wilt cutten je dat met minus 200kcals per 1 a 2 weken moet bekijken en dan bijsturen. Om aan te geven dat het geen wet is maar een gemiddelde om vanuit te werken. Pak daarbij mijn hogere leeftijd. En het niet weten hoe en waar mijn lijf op reageert.
Beetje flauw om dan mijn eerste wedstrijd erbij te halen en dan nog verkeerde plaatst te vermelden ook.
Prima als je het niks vind. Mag je gewoon zeggen, maar niks gaan verzinnen.
Ik verrijk niemand. Schrijf mijn log omdat ik dat leuk vind.

Mss was het ook wel maar 3000, of toch 2000 kcal? Ik geloof best in het nut van een ervaren coach, zeker richting een wedstrijd maar als jij zegt dat je 14 % BF verliest terwijl je op 2 keer je dagelijkse behoefte aan kcals zit moet je mss gaan proberen de whey te drinken ipv te snuiven.

Mss was het ook wel maar 3000, of toch 2000 kcal? Ik geloof best in het nut van een ervaren coach, zeker richting een wedstrijd maar als jij zegt dat je 14 % BF verliest terwijl je op 2 keer je dagelijkse behoefte aan kcals zit moet je mss gaan proberen de whey te drinken ipv te snuiven.

:roflol:

Misschien telt hij in Killy-cals. 3:1 factor. Killy z'n 6000 Killy-cals converteert naar 2000 kcals.

Wat een haters hier. Maar goed blijf haten. Dacht dat hier liefhebbers van de sport zaten, blijkbaar niet.

Ja hoe kun je in godsnaam verklaren dat je met zoveel Kcals afvalt? Er worden hier veel vaker absurde claims gedaan, of in je log. Toen zat je wss verkeerd wat betreft vp en nu denk ik dat je gewoon wat wijs bent gemaakt qua Kcals.

Als jij 6-7x per week traint plus aardig wat massa draagt gaat het hard hoor

Het gaat niet om haten, je kraamt gewoon vreselijke onzin uit. Dat jij alles blindelings aanneemt van die coach van je, betekent niet dat wij ook alles maar van jou aan moeten nemen.

Denk nou niet dat door die coach van jou, voor jou andere regels gelden dan voor ons.

je ziet maar, niet iedereen kan aan DNP geraken…

Wat een haters hier. Maar goed blijf haten. Dacht dat hier liefhebbers van de sport zaten, blijkbaar niet.

Ik steun je ron

Je moet gewoon tegen die malloten hier zeggen dat ze hun bek moeten houden. Alle mensen met talent en kracht jagen ze weg, hoody bijvoorbeeld, het true naturel squat talent van nederland

Voel me nogal plat nu tijdens het cutten maar agh me doel dit jaar was shredded worden dus moet volhouden! Volgend jaar clean bulken. Hoeveel procent zal dit zijn of is dat niet te zien zo? ???:D

55585z.jpg

Bicep pompeeh

sxc2gj.jpg

Ik wil ook zo'n symmetrische ABS :(

Nice

Netjes floor118, denk 10%?

Ik zou je zwaarder schatten floor118, netjes hoor!

Hij is maar 1m70 he

Terug
Naar boven