XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Is dat nog een vraag? Cutten naar wat? Een zak botten? Eten man.
Haha! Ik kom van een vet percentage van 22%. Nu zeggen ze dat ik 6-8% heb alleen zelf ben ik nog niet heel tevreden.. Misschien ben je dat ook wel nooit haha!
Maar miss is dit een iets duidelijkere foto, dit was op een zondag ochtend na 1,5 niet getraind te hebben!

image.jpg

Haha! Ik kom van een vet percentage van 22%. Nu zeggen ze dat ik 6-8% heb alleen zelf ben ik nog niet heel tevreden.. Misschien ben je dat ook wel nooit haha!
Maar miss is dit een iets duidelijkere foto, dit was op een zondag ochtend na 1,5 niet getraind te hebben!
Beter ga je idd bulken, tenzij je nu tevreden bent en meer sixpack wil?

6-8% no way man.

Zelf kan ik het ook moeilijk geloven maar het is 2x opgemeten,
1x door een PT met 3 punts huidplooi meter
1x door een PT met een 8 punts huidplooi meter

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:45 ----------

Beter ga je idd bulken, tenzij je nu tevreden bent en meer sixpack wil?

Ja het enige waar ik ontevreden mee ben is buik en borst.. De rest is opzich wel groot als ik vergelijk met andere in mijn stad.

Wat weeg je nu dan Sniezel? Knap dat je shape zo behoud maar vraag me af of je dit nog 2-3 jaar kan vasthouden zonder snoep :o

Me2, ervan uitgaande dat er nu ook wel ergens een periode komt waar je een maand niet kunt eten/goed trainen. Denk dat het dan wel eens hard kan gaan.

Ik weeg nu rond de 93kg.
Dit kan ik meer dan makkelijk vast houden, ook 2 jaar nog, ik heb t afgelopen half jaar a jaar op max 2000kcal gezeten en bleef zelfs stabiel.

Nu met nieuw dieet kom ik zelfs aan, me shape begint redelijk te verbeteren. Dus zit nog ergens onder me "natty haalbaar limiet" geloof ik hahaha

trololol 6-8%. Eerder 14.

Ik weeg nu rond de 93kg.
Dit kan ik meer dan makkelijk vast houden, ook 2 jaar nog, ik heb t afgelopen half jaar a jaar op max 2000kcal gezeten en bleef zelfs stabiel.

Nu met nieuw dieet kom ik zelfs aan, me shape begint redelijk te verbeteren. Dus zit nog ergens onder me "natty haalbaar limiet" geloof ik hahaha

Oh 93kg valt nog wel mee ja! Zijn je benen denk stukje minder geworden?

Denk dat je door die GH wel boven je natty limiet blijft door de hyperplasia. Die nieuwe cellen verdwijnen (volgens mij) niet i.t.t. de hypertrofie door AAS.

Oh 93kg valt nog wel mee ja! Zijn je benen denk stukje minder geworden?

Denk dat je door die GH wel boven je natty limiet blijft door de hyperplasia. Die nieuwe cellen verdwijnen (volgens mij) niet i.t.t. de hypertrofie door AAS.

Ja denk ik ook wel.
Weet bijna zeker dat die HGH me een dikke blijvende voorsprong heeft gegeven.

Een gozer die ik ken is al 50 jaar oud, en is nogsteeds een giga beest terwijl hij ook al jaren niet meer kuurt.
Zolang je maar hoog in je eiwitten blijft zitten en 5 keer in de week blijft trainen.

Volgens mij is het net als een ballon, als je hem eenmaal goed hebt opgeblazen blijft ie groter :roflol:

Me benen zijn ****ed up. Heb keer op keer weer problemen met me kniebanden, waardoor ik al tweemaal een periode van 2 maanden geen benen kon trainen.

Ik ben de laatste tijd wel weer zwaaar hooked aan het trainen dat ik misschien toch eens in het jaar een kuurtje wil gaan pakken. Alleen dan kort, enkel 4 a 6 weken voor de zomer ofzo.

Sinds ik zolang off en stabiel ben, ben ik me lichaam zo veel beter leren kennen, ook qua voeding, wat wel en niet voor mij werkt, dat ik weet dat ik echt hard zou kunnen gaan als ik weer zou gaan kuren.
Begint dan echt wel weer te kriebelen. :D

Ja denk ik ook wel.

Een gozer die ik ken is al 50 jaar oud, en is nogsteeds een giga beest terwijl hij ook al jaren niet meer kuurt.
Zolang je maar hoog in je eiwitten blijft zitten en 5 keer in de week blijft trainen.

Volgens mij is het net als een ballon, als je hem eenmaal goed hebt opgeblazen blijft ie groter :roflol:

Me benen zijn ****ed up. Heb keer op keer weer problemen met me kniebanden, waardoor ik al tweemaal een periode van 2 maanden geen benen kon trainen.

Ik ben de laatste tijd wel weer zwaaar hooked aan het trainen dat ik misschien toch eens in het jaar een kuurtje wil gaan pakken. Alleen dan kort, enkel 4 a 6 weken voor de zomer ofzo.

Sinds ik zolang off en stabiel ben, ben ik me lichaam zo veel beter leren kennen, ook qua voeding, wat wel en niet voor mij werkt, dat ik weet dat ik echt hard zou kunnen gaan als ik weer zou gaan kuren.

Maar toch weer klein kuurtje? 6wkn prop/ace/oxy/gh/slin :cool::cool:

Ja denk ik ook wel.

Ik vind je nog steeds top fysiek hebben.

Uiteraard was je vorig jaar op de DBB meet wel een echte beescht! maar je hebt er toch aardig wat van over gehouden!

Maar toch weer klein kuurtje? 6wkn prop/ace/oxy/gh/slin :cool::cool:

Dacht meer iets van: TestP/TrenA/Anavar/HGH/ACE/Clen :D

Ik vind je nog steeds top fysiek hebben.

Uiteraard was je vorig jaar op de DBB meet wel een echte beescht! maar je hebt er toch aardig wat van over gehouden!

Thanks gozer :)
Alleen baal ik dat ik nooit keihard en droog heb gestaan op die massa. Dat is nu gewoon mijn doel.

Ja denk ik ook wel.

Had je al bloed laten trekken om te checken hoe het met je (vrije) testosteron gesteld is nu?

Verder goed fysiek gast, blijf naturel knallen en kijk hoe dit gaat. Je ben al huge en je kunt nu wel weer opblazen om vervolgens weer terug te zakken maar beter gewoon dit vasthouden en 100% herstellen.

Ik weeg nu rond de 93kg.

Mocht je ooit terugvallen door een griepje bijvoorbeeld kun je nog steeds een heel mild kuurtje nemen om terug te komen he :p Test 500mg zul je niet dood van gaan met wat hgh.

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------

Zelfs geen 8% , en die linker foto moet je 22% voorstellen ? :D Dan zegt dat genoeg over de pipo die dat heeft opgemeten.

Ik weeg nu rond de 93kg.

Wacht, ik weeg dus meer dan jou op dit moment? Moet niet gekker worden :p Je ziet er nog steeds buff uit bro, echt knap dat je dat nog steeds vast hebt weten te houden!
Dacht meer iets van: TestP/TrenA/Anavar/HGH/ACE/Clen :D
Of gewoon winstrol only :trollface:

Had je al bloed laten trekken om te checken hoe het met je (vrije) testosteron gesteld is nu?
Nee ik moet nogsteeds eens checken. Zeker voordat ik ooit nog een kuur ga beginnen.

Wacht, ik weeg dus meer dan jou op dit moment? Moet niet gekker worden :p Je ziet er nog steeds buff uit bro, echt knap dat je dat nog steeds vast hebt weten te houden!
Of gewoon winstrol only :trollface:
Jij bent ook buffed :D

inb4 kuurlog test/tren/t3/hgh:D

Kuurlog gaat er dan zeker komen.
Heb die vorige log echt als plezierig ervaren! :)

Mocht je ooit terugvallen door een griepje bijvoorbeeld kun je nog steeds een heel mild kuurtje nemen om terug te komen he :p Test 500mg zul je niet dood van gaan met wat hgh.

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------

Zelfs geen 8% , en die linker foto moet je 22% voorstellen ? :D Dan zegt dat genoeg over de pipo die dat heeft opgemeten.

Nee die linker foto is geen 22%. Dit is de foto dat ik rond de 22% zat.

10320255_10154080347685596_7685585493519700546_n.jpg

spoonpic? :rolleyes:

Terug
Naar boven