Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Zonder pomp, zonder AAS, op een zero carb day:

2vvu8lw.jpg

****ing sick! Echt een streeffysiek..

Ik geloof het wel, alleen niet dat ze goed diep zijn, zoals ik vind dat een goede squat hoort te zijn.

Heb zelf weleens totaal vermoeid heel simpel 10x180 gedaan zonder breathing, dan geloof ik best dat iemand met meer training op high reps 20x170 kan en zeker als het minder diep is.

Ik geloof het wel, alleen niet dat ze goed diep zijn, zoals ik vind dat een goede squat hoort te zijn.

Heb zelf weleens totaal vermoeid heel simpel 10x180 gedaan zonder breathing, dan geloof ik best dat iemand met meer training op high reps 20x170 kan en zeker als het minder diep is.
ook als diegene minimaal 20kg minder dan je weegt en het ook nog eens beweert beltless te doen?

haha, wil iemand zoals jij wel eens 20x170 zien proberen.

ik zou mischien 2-3 reps met 170 raw kunnen doen :o

Nee zelfs dat kan hij wrs niet.

ik ben vanaf nu een beest van 100kg bij 8% met een 150kg bench, als we toch gewoon zaken mogen verzinnen:)

ook als diegene minimaal 20kg minder dan je weegt en het ook nog eens beweert beltless te doen?

Weegt die onder de 100? En ja, zoals ik zei als het is zoals bbers squatten geloof ik het.

haha, wil iemand zoals jij wel eens 20x170 zien proberen.

ik zou mischien 2-3 reps met 170 raw kunnen doen :o

Meer dan 10 ga ik echt niet doen. Denk dat ik op mn best 6 reps ofzo met 250 kon met bandjes, maar 20ers zijn volledig zinloos voor mij.

ik ben vanaf nu een beest van 100kg bij 8% met een 150kg bench, als we toch gewoon zaken mogen verzinnen:)

Die hoody is atm fkin hard aan het trainen om z'n squats te kunnen halen. Zou me er ook niet raar van opkijken dat die aan de aas gaat om het te kunnen halen. Dan uiteindelijk filmpje posten en dan zeggen: "zie jullie wel suckers".

Zielig ventje die hoody.

Meer dan 10 ga ik echt niet doen. Denk dat ik op mn best 6 reps ofzo met 250 kon met bandjes, maar 20ers zijn volledig zinloos voor mij.

haha zou toch wel lachen zijn gewoon te proberen en te filmen en dan hoody te laten zien ;)

claimt hoody trouwens natty? :roflol:

Gijs heeft wel 20x180 diep gedaan en die heeft een minder sterke 1rm dan ik

Wie de fack is hoody, ohh wacht staat op negeer. :D

Die hoody is atm fkin hard aan het trainen om z'n squats te kunnen halen. Zou me er ook niet raar van opkijken dat die aan de aas gaat om het te kunnen halen. Dan uiteindelijk filmpje posten en dan zeggen: "zie jullie wel suckers".

Zielig ventje die hoody.

Dus ook al post ik een vid, heb ik er alsnog niks aan:roflol:

Terug
Naar boven