Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Is gewoon echt hoor

21dh4c1.jpg

Die eheros hebben tegenwoordig ook het gore lef om te blijven nadat ze gebust worden, net zoals hoody

• Like
Waarderingen: GPRO
Je moet gewoon gebanned worden als je met belachelijke mate stats of pics faked

• Like
Waarderingen: mat
Je moet gewoon gebanned worden als je met belachelijke mate stats of pics faked

20x 170 SQ heb ik na zo'n 3 jaar trainen bereikt, ook nog eens naturel.
Durf te wedden dat jij dit nooit in je leven zal halen, ookal train je er 20 jaar voor.

''Gebust''? Mijn stats zijn gewoon legit, ik heb ze weggehaald omdat DBB ze blijkbaar niet aankan.

Durf te wedden dat jij dit nooit in je leven zal halen, ookal train je er 20 jaar voor.

Kruip nou maar dat gat in waar je vandaan kwam vies misbaksel met je e-hero stats. Niemand gelooft toch nog een woord dat je zegt dus wat je hier nog doet is mij een raadsel.

Misschien moet je dan eens vriendjes worden met Leroy ;) En elkaar oppeppen telkens over hoe sterk, naturel en winnaar jullie allebei zijn.

:thumb:
Zolang je het zelf maar gelooft he. Ook nog beltless toch ouwe grappenmaker?
Maar goed srs als je claimt zo ongeveer de sterkste squatter van nl te zijn en na zoveel aandringen nog geen bewijs levert verdien je gewoon een keiharde ban.

hij bedoelt natuurlijk 170 lbs dat snappen jullie toch wel.

Oke, en nu dat je 170kg kan squatten he, wat gebeurd er dan?
Krijg je geld? krijg je een snoepje van iemand? Wordt je dan gepijpt door 10 maagden?

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Oke, en nu dat je 170kg kan squatten he, wat gebeurd er dan?
Krijg je geld? krijg je een snoepje van iemand? Wordt je dan gepijpt door 10 maagden?

Terug
Naar boven