Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Goed dat jij t allemaal zo goed weet

Ik heb wel eens 14x180 gedaan, ben ik dan half natty?

hangt er van af, sta jij ook het hele jaar in de singel digits terwijl je steeds tegen je PR's zit?
Sorry was even vergeten dat ik op DBB zat, waar enkele van de grote "helden" boven elke mogelijke bevraging staan.

hangt er van af, sta jij ook het hele jaar in de singel digits terwijl je steeds tegen je PR's zit?
Sorry was even vergeten dat ik op DBB zat, waar enkele van de grote "helden" boven elke mogelijke bevraging staan.

Dus je wil zeggen dat iemand die hele jaar tegen prs zit year round on is maar toch 5 jaar moet knokken voor een 5kg deadlift pr?

Dus je wil zeggen dat iemand die hele jaar tegen prs zit year round on is maar toch 5 jaar moet knokken voor een 5kg deadlift pr?

is dat zo onrealistisch? alsof iedereen on juice geen limieten heeft met marginale groei en dus elk jaar tientallen kilo's op zijn lifts kan smijten.

is dat zo onrealistisch? alsof iedereen on juice geen limieten heeft met marginale groei en dus elk jaar tientallen kilo's op zijn lifts kan smijten.

Ik weet niet, maar denk jij dat een limiet voor een 105kg juicer op een +- 300kg PL deadlift ligt?

En er is wel een verschil tussen tientallen kilo's per jaar en 5kg in 5 jaar he wijsneus

Nee dat sta ik niet en ik ben er overigens ook helemaal niet mee bezig om in de "single digits" te staan. Dus omdat ik toevallig op een hoger vp sta ben ik per definitie wel naturel en een ander die op een lager vp staat niet?

Jij stelt het hier als een voldongen feit dus logisch dat je daar reactie op krijgt he. Dbb held of niet maakt geen reet uit, het zal je misschien verbazen maar er zijn lui die al heeeul lang consequent en goed trainen en eten, zonder spul te gebruiken, en nog steeds, misschien langzaam, gewoon progressie boeken.

Hee lullo's blijf eens OT

verdomme die dikbuiken moeten het altijd verpesten :mad:

verdomme die dikbuiken moeten het altijd verpesten :mad:

haha die ecto´s dan!! Die verpesten het pas echt!!
!!

ngtghNv.jpg

thx
ik doe mn best

Turk veranderd ook nog is van etniciteit door die tren

getting shredded

tumblr_mw706bsUWz1rzcp0yo1_500.jpg

Terug
Naar boven